Sanidex - riješite se psorijaze zauvijek

Spriječava da se polest ponovno vrati.

  • 100% prirodan sastav
  • Jak učinak na bolest
  • Otklanja pojave na koži
  • Blokira autoimune reakcije
  • Regenerira površinu kože
  • Bez nuspojava

Psorijaza prehrana – što jesti i kako se hraniti

Sponzorirano

Psorijaza prehrana - što jesti i kako se hraniti

Psorijaza prehrana – evo što trebate znati

Psorijaza može biti veoma neugodna bolest i to će potvrditi svatko tko ju je iskusio. Ipak, dobra vijest je ta što životnim stilom itekako možemo smanjiti simptome ove neugodne pojavnosti. Kao što znate, namirnice koje unosimo u tijelo, naša razina aktivnosti i opće životne navike utječu na opće stanje organizma. Upravo zato, u nastavku ćemo analizirati sve što trebate znati u vezi teme: psorijaza prehrana. Na temelju istraživanja koja su rađena, može se zaključiti da psorijaza prehrana treba biti ujednačena i jednostavna zdrava prehrana. Naime, bolesnici bi trebali održavati zdravu tjelesnu težinu i svaki dan težiti tome da se kreću i da žive aktivni život. Istraživanja su naime pokazala da pravilna prehrana može dovesti do smanjenja simptoma psorijaze. Osnovna prehrambena načela kojih se treba držati je smanjeni unos zasićenih masti i proteina, a povećan unos hrane biljnog podrijetla. Svježe voće, orašasti plodovi, sjemenke suncokreta, lana, hrana bogata dijetalnim vlakama, a posebice vitamini E, koenzimi i selen.

Psorijaza prehrana – poželjne namirnice

Dok smo u prethodnom poglavlju spomenuli neka općenita pravila koja se odnose na prehranu za vrijeme psorijaze, u ovom poglavlju ćemo spomenuti određene konkretne namirnice koje bi mogli implementirati u svoj život. Ako želite smanjiti simptome psorijaze, psorijaza prehrana trebala bi izgledati tako da učestalo unosite sljedeće namirnice: voće poput jabuka, svježih brusnica, suhih šljiva, avokada i orašasti plodovi. Povrće poput artičoka, mrkve, celera, cikle, repe, kupusa i tikvica također vam trebau biti prijatelji. Riža, ječam, lan, raž, proso pripremljeni na način da su skuhani također vam mogu biti od pomoći. Kurkuma i đumbir su dokazano zdrave namirnice koje pomažu u vezi općeg stanja organizma, a pa tako i psorijaze. Konačno, psorijaza može biti i posljedica netolerancije na gluten. Ako je to slučaj, svakako bi bilo dobro da izbjegavate gluten. Psorijaza prehrana barem jednom tjedno treba uključivati beta-karoten, tj. biljni pigment koji potiče rast novih stanica u dubljim dijelovima vašeg organizma, točnije kože, a uspješan je i ubrzavanju regenracije tkvia.

Psorijaza prehrana treba uključivati ove namirnice!

Antioksidansi oduvijek su bili na glasu kao prijatelji zdravlja, a ništa nije drugačije kada je u pitanju psorijaza prehrana. Jedan od minerala koji uspješno djeluje u rješavanju psorijaze je mineral selen. Naime, ovaj mineral će poboljšati imunitet, a visok imunitet je jako bitna stavka bolesnika koje muči psorijaza. Znano je također da oboljelima itekako može pomoći fitoterapija. Što je fitoterapija pitate se? To su čajevi i razne kreme čija je baza prvenstveno biljna. Točnije, trebala bi se pripremiti kupka od hrastove kore i sljeza, te bi se u takvoj kupki trebalo opustiti jedno dvadeset do trideset minuta tjedno kako bi se vaša koža relaksirala i omekšala. Konačno, psorijaza prehrana svakako treba uključivati jedan od najzdravijih izvora proteina a to je riba. Ribu jedite barem dva puta tjedno jer sadrži visok udio omega masnih kiselina. Ako se pitate koji je najbolji način pripreme ribe, to bi bilo kuhanje ili na lešo.

Tagovi:

Sanidex - riješite se psorijaze zauvijek

Spriječava da se polest ponovno vrati.

  • 100% prirodan sastav
  • Jak učinak na bolest
  • Otklanja pojave na koži
  • Blokira autoimune reakcije
  • Regenerira površinu kože
  • Bez nuspojava