Nicozero - prestati pušiti je lako

Oslobodite se ovisnosti o nikotinu

  • Nema žudnje za cigaretima
  • Bez sindroma odvikavanja
  • Bez knjiga i hipnoze
  • Bez lijekova i flastera
  • NicoZero ne sadrži otrovne tvari

Prestanak pušenja – kriza, simptomi, nuspojave

Sponzorirano

Prestanak pušenja - kriza, simptomi, nuspojave

Započinjete prestanak pušenja apstinencijska kriza je individualna

Pušenje je fizička ovisnost o nikotinu i odvikavanje može biti vrlo stresno, praćeno snažnim krizama i žudnjom za cigaretom, ali i raznim fizičkim senzacijama, kao što su glavobolje, vrtoglavice, preznojavanje, nervoza, tjeskoba, probavne smetnje (zatvor ili proljev), napadaji prejedanja (jer ne znate što bi s rukama), nesanica, potištenost, svrab po rukama i nogama i slično. Započinjete prestanak pušenja apstinencijska kriza je individualna, pa možete imati samo neki od simptoma ili sve to zajedno.

Kada se odlučite za prestanak pušenja možete voditi dnevnik i pratiti kolika je apstinencijska kriza za jeda, dva, tri, četiri, pet, šet ili tjedan dana. I nakon mjesec dana nepušenja možete osjećati ljutnju, nelagodu, želju za cigaretom. Ako i nakon tri mjeseca imate simptome apstinencijske krize, počnite redovito vježbati, pluća su vam se već dovoljno pročistila, a vježbanje će pomoći izbacivanju ostataka nikotina iz tijela kroz znoj. No, žudnju za cigaretom možete osjećati i nakon pola godine, nakon godinu dana ili nakon više godina nepušenja.

Prestanak pušenja je mukotrpno odvikavanje praćeno različitim simptomima

Pušenje je na žalost među glavnim uzrocima raka pluća, ali i raka grla, glasnica, larinksa, jezika, usne šupljine. Prestanak pušenja je mukotrpno odvikavanje praćeno različitim simptomima koji su vrlo stresni, a ljutnja i promjene raspoloženja teško padaju i vama i vašoj okolini. Promjene prehrambenih navika koje mogu pretvoriti hranu u utjehu, kao zamjenu za cigaretu i tako se to tješenje hranom lako pretvori u emotivno prejedanja. Bivši pušači smanjuju obolijevanje od raka za 50 %.

Nesanica, nervoza, dekoncentracija tijekom odvikavanja od cigareta smetaju i vama i obitelji s kojom živite. Prestanak pušenja smanjuje obolijevanje i od drugih kroničnih bolesti, ali psihičke nikotinske krize vas destabiliziraju, a ponekada rezultiraju pravom depresijom. U prva tri mjeseca odvikavanja od pušenja pojačano znojenje iz tijela bukvalno iznojava nikotin, pa se morate češće tuširati i općenito postrožiti osobnu higijenu. Ako imate glavobolje, nesanicu, gubitak koncentracije i neurotične ispade, posavjetujte se sa svojim liječnikom oko prateće terapije koja će vam olakšati.

Prestanak pušenja može imati i neugodne nuspojave

Odvikavanje od pušenja će očistiti vaše tijelo, prostor u kojem živite i odjeća koju nosite će opet mirisati, ali prestanak pušenja može imati i neugodne nuspojave i to i psihičke i fizičke. Zbog svih bolnih neugodnosti i nelagoda u apstinencijskoj krizi, koje utječu i na vas i na vašu okolinu. mnogi novopečeni nepušači se okrenu sedativima i antidepresivima i tako samo jednu ovisnost zamijene drugom. Ovisnost za ovisnost se čini previsoka cijena, ali drugačije ne ide.

Pošto nikotin potiče lučenje hormona sreće, prestanak pušenja mnoge navede da sebi ugađaju na druge načine. Postoje ozbiljne tvrdnje da se bivši pušači prestankom pušenja udebljaju i statistike to i pokazuju. Povećana tjelesna težina je direktna nuspojava odvikavanja, jer žudnju za cigaretom apstinent zadovoljava prejedanjem, a tako povećava rizik obolijevanja od dijabetesa i drugih bolesti. Tako nakon odvikavanja od pušenja slijede razne dijete za mršavljenje i samo jedna apstinencijska kriza bude zamijenjena onom drugom, osjećajem gladi.

Tagovi:

Nicozero - prestati pušiti je lako

Oslobodite se ovisnosti o nikotinu

  • Nema žudnje za cigaretima
  • Bez sindroma odvikavanja
  • Bez knjiga i hipnoze
  • Bez lijekova i flastera
  • NicoZero ne sadrži otrovne tvari