Burnrizer - topi kilograme bez vježbanja i gladovanja

Dovoljno je samo 7 minuta dnevno.

  • smanjenje obujma masnog tkiva
  • oblikovanje tijela na problematičnim mjestima
  • vidljivo poboljšanje raspoloženja i rast energije
  • bez gladovanja, izbacivanja proizvoda iz prehrane i bez brojanja kalorija!
  • bez primoravanja se na naporne tjelovježbe!
  • bez rizičnih i bolnih zahvata estetske medicine!

Jo jo efekt – što je i kao ga zaustaviti

Sponzorirano

Jo jo efekt - što je i kao ga zaustaviti

Što je jo jo efekt?

Smršavite pa opet vratite kilograme, vaga skače gore-dolje i na kraju opet gore. Da li ste ikada doživjeli navedeno i bili frustrirani sami na sebe? Ako je odgovor da, onda ste se susreli s poznatim jo jo efektom. Jo jo efekt se može opisati kao situacija kada osoba počne opet dobivati na težini nakon uspješnog mršavljenja. I dok je povratak kilu do dvije normalna stvar, ako vratite natrag pola ili više od izgubljenog tada je to problem. Jo jo efekt se pojavljuje i kod muškaraca i kod žena, kod mladih i kod starih.


Navedeni efekt se ne odnosi samo na povratak kilaže, već i na zdravlje osobe. Često se radi o začaranom krugu, jer on se može pojaviti ne samo jednom nego više puta ako gubite kilograme. Isto tako navedeni efekt je često rezultat brzog mršavljenja putem raznih dijeta. I dok sama dijeta može biti djelotvorna, ono najteže tek slijedi kada izgubite kilograme, a to je upravo održavanje linije. Ovdje nastupa jo-jo i u mnogim slučajevima nova linija za čas postane nešto drugo.

Zašto je jo jo efekt štetan za zdravlje?

Jo jo efekt sa sobom može dovesti određene zdravstvene probleme, ne samo povratak izgubljenih kilograma. Tijelo može biti pod šokom ako u kratkom vremenu izgubimo višak kilograma, i ako u godinu dana izgubljenu kilažu vratimo s još kojim kilogramom viška. Koji su negativni učinci jo jo efekta? On uzrokuje povećani apetit. Kada se određena dijeta završila, tijelo će ukoliko ga ne držimo pod održavanjem tražiti izgubljeno, i ovdje dolazi do postepenog debljanja.

Jo jo efekt uzrokuje veći udio masti i manje mišića, za vrijeme efekta kada se kilogrami krenu dizati zapravo je riječ o masti koja se lijepi za nas brže od mišića. Kako bi spriječili navedeno kada krenemo u proces mršavljenja uz restrikcije hrane važno je imati i kvalitetnu tjelovježbu. Kada gubimo kilograme naše tijelo traži proteine, što znači da je bitno u prehrani imati proteinske namirnice ili pripravke.

Dalje, jo jo isto tako povećava rizik od razvoja kardiovaskularnih bolesti. Promjene u težini se odražavaju na naš kardiovaskularni sustav, što znači da debljanje povećava rizik od srčanih bolesti. Isto tako efekt može izazvati i dijabetes tipa 2, mršavljenje i debljanje utječe na naše hormone, ponajviše na kortizol koji je poznat kao hormon stresa i koji je prijatelj masnoće oko trbuha koja povećava rizik od dijabetesa. Ono najvažnije, navedeni efekt uzrokuje frustraciju kod mnogih.

Da li se jo jo efekt može izbjeći?

Kada krenemo na razne dijete odmah izbacujemo masnoće, nepotrebne ugljikohidrate pa čak i proteine, i ovdje se naše tijelo osjeća kao na vlaku smrti. Zašto? Veće restrikcije u prehrani dovode tijelo u veću opasnost od nedostataka važnih nutrijenata. Upravo ovo je glavni razlog zašto nastaje jo jo efekt. Da li je jo jo efekt može izbjeći? Odgovor je naravno. Promijenite svoje kratkoročne planove na dugoročne, ovo se odnosi na brzi gubitak kilograma. Zdravo mršavljenje je jedino moguće uz kvalitetan plan prehrane i redovito vježbanje. Brze dijete i preparati za brzo mršavljenje jedino mogu dovesti do navedenog efekta.

Imajte realne ciljeve, svi želimo izgubiti 10 kilograma dok spavamo, ali to nije moguće. Napravite si plan prehrane i vježbanja i držite ga se, istina je da će kilogrami sporije topiti ali tijelo će dobivati sve što mu je potrebno. Nemojte se stresirati oko svake kalorije, istina je da se kilogrami tope s kontroliranim unosom kalorija, ali imajte na umu da je ovo naporno. Bit će potrebno određeno vrijeme da se prilagodite takvom režimu, ali zato ćete za uzvrat dobiti zdrav oblik mršavljenja. Danas se isto tako možete obratiti bilo kojem profesionalnom treneru ili nutricionistu za savjete oko kvalitetnog mršavljenja.

Tagovi:

Burnrizer - topi kilograme bez vježbanja i gladovanja

Dovoljno je samo 7 minuta dnevno.

  • smanjenje obujma masnog tkiva
  • oblikovanje tijela na problematičnim mjestima
  • vidljivo poboljšanje raspoloženja i rast energije
  • bez gladovanja, izbacivanja proizvoda iz prehrane i bez brojanja kalorija!
  • bez primoravanja se na naporne tjelovježbe!
  • bez rizičnih i bolnih zahvata estetske medicine!