Ženski sklekovi

Sport

Ženski sklekovi

Ženski sklekovi trebaju ti biti sastavni dio svakog treninga!

Kada čujemo riječ sklek ili sklekovi, to uglavnom asociramo s muškim treninzima. Muškarci sa sklekovima razvijaju gornji dio tijela, od prsa, ruku, ramena, ali i trbuha. Ono što se puno rjeđe može pročitati online je tema ženskih sklekova. Baš kao i muškarci, i žene mogu ukomponirati sklekove u svoje treninge, a prednosti ove vježbe za žene su svakojake. Ženski sklekovi izvode se tako da kleknemo na podlogu (strunjaču ili tatami), ruke položimo u ravnini s ramenima (može i malo šire), a zatim izvodimo pokret. Suprotno od uvjerenja mnogih žena, sklekovi Vas neće učiniti mišićavima i širokima.

Ženski sklekovi pomažu u razvijanju prsnih mišića kod žena, što indirektno pomaže i kod podizanja grudi. Žene koje prakticiraju sklekove tokom svog treninga drže se uspravnije, a grudi su istaknutije i podignute. Ukoliko Vas ni to nije uvjerilo, trebate znati da su sklekovi također dobra vježba za trbuh koja također ima ulogu u oblikovanju trbušnih mišića.

Ženski sklekovi ne čine te širokom i mišićavom.

Opća je predrasuda mnogih žena da teretane i iscrpni treninzi će od njih napraviti gromadu od žene i da će pored njih Sandra Perković izgledati maleno. No to nije istina – bit treninga i ljudske kineziologije je poboljšati rad našeg organizma u potpunosti te ojačati mišiće što onda sprečava mnoge bolesti i ozljede u kasnijem razdoblju u životu.


Od treninga nećete nabujati – nabujati mogu samo Vaša prsa ukoliko su ženski sklekovi stalni dio treninga. Nabujat ćete od teretane onda kada se stavite pod režim u kojem gradite mišićnu masu, a za to nije dovoljno samo trenirati, već i puno jesti. Ukoliko Vaša averzija prema treninzima dolazi iz tih argumenata, budite sigurni da realnost nije takva. Ženski sklekovi pomoći će Vam da izgledate bolje, atraktivnije i zdravije. Ukoliko trenirate, no to se uglavnom svodi na vježbe za noge i pozadinu, onda ste već i upoznati s prednostima treninga i ne biste sklekove trebali preispitivati.

Ženski sklekovi i kako ih raditi?

Kao što smo već rekli, trebate se staviti u klasičan položaj za sklekove, no ženski sklekovi se izvode tako da koljena držite na strunjači. Kada izvodite vježbu, mislite na svoje disanje, na pokret i ostanite koncentrirani. Disanje je bitno kod izvođenja vježbe kvalitetno i omogućit će Vam da napravite više ponavljanja. Kada započnete pokret, odnosno kada trup približavate podu, tada udišite, a kada se vraćate u početni položaj izdahnite. Ženski sklekovi, baš kao i ostale vježbe, ne trebaju se brzati. Neka pokret bude kontroliran, a to znači da ste u svakom trenutku svjesni pokreta.

Ne brzajte ga i tako će pokret više energije zahtijevati što znači da ćete odraditi kvalitetniju vježbu. Napravite za početak tri serije od osam ponavljanja, a zatim dodajte još ponavljanja ovisno o Vašoj fizičkoj spremi. Kada odrađujete trening, ne zapostavljajte gornji dio tijela. Ovakve vježbe odrazit će se u Vašem držanju, a grudi će biti ispupčenije i naglašenije.

Tagovi: