Vježbe za podizanje grudi

Sport

Vježbe za podizanje grudi

Vježbe za podizanje grudi – kako poraditi na svojim prsima?

Ženski fitness danas je vrlo aktualna tema, a svaka žena koja drži do sebe drži i do svog izgleda. To ne znači samo šminkanje i posjeti frizeru, već i fizičko zdravlje. Zdravlje našeg tijela vrlo lako imamo pod kontrolom s treninzima. Osjećamo se odmornije, imamo više energije, koža nam je blistavija, a i držanje je uglavnom bolje kod vježbača. Žene se često fokusiraju na donji dio tijela kod svojih treninga i bitno je ne zapostaviti i ostale mišićne skupine – poglavito prsa. Vježbe za podizanje grudi su isto što i vježbe za prsa. Iza ženskih grudi položen je mišić koji, kada se trenira, može naglasiti Vaše grudi i podići ih. Ukoliko zavidite djevojkama s prćastim grudima i pitate se je li to genetika, znajte da nije (barem ne isključivo) i znajte da Vi možete postići takav izgled uz samo malo truda i volje. Vježbe za podizanje grudi također ne smiju biti jedina vježba koju radite – potrebno je vježbati u totalu!

Vježbe za podizanje grudi – koje vježbe izvoditi?

Koje vježbe za podizanje grudi isprobati? Ukoliko vježbate kod kuće i nemate rekvizita, svakako je najbolja vježba za tako nešto običan sklek. Žene često bježe od sklekova misleći da je to za frajere ili zato što se boje da ne dobiju preširoka ramena, no u suštini ti argumenti ne drže vodu. Ženski sklek je odlična startna vježba za svaku ženu koja želi postići istaknutije grudi. Ono što trebate je samo strunjača odnosno neka podloga na kojoj možete vježbati. Započnite tako da kleknete, a zatim ruke spustite na pod u visini ramena – namjestite se za ženski sklek. Pokret se sastoji od dva dijela – spuštanje i podizanje. Udišite dok se spuštate, izdišite dok se dižete. Vrlo bitno je pripaziti na disanje tokom izvođenja bilo koje vježbe i mislite na to dok izvodite vježbu. Kada radite vježbe za podizanje grudi, neka Vam pokret bude kontroliran. Nemojte s njime brzati i odradit ćete kvalitetniju vježbu.

Vježbe za podizanje grudi ukomponirajte u cjelokupan trening.

Kako odrediti uopće koje su to vježbe za podizanje grudi? Vrlo jednostavno. Svaka vježba koja aktivira prsne mišiće za Vas je vježba za podizanje grudi. To može biti press mašina u teretani, može biti vježba na klupi (benču) ili nešto bez rekvizita kao ranije spomenuti sklekovi. Ukoliko ozbiljno namjeravate početi vježbati, javite se svakako fitness treneru u svojoj teretani. Ovi ljudi specijalizirani su za sva pitanja koja imate o fitnessu, a ne možete pronaći online. Osim toga, svatko od nas je zaseban kad je u pitanju vježbanje i treba drukčiji pristup stoga ćete najbolje iz fitnessa dobiti samo ako imate osobu koja zna što Vama treba. Vježbe za podizanje grudi također neće biti jedino što ćete raditi – potrebno je vježbati cijelo tijelo za najbolji efekt. Kao što smo već rekli, te vježbe neće od Vas učiniti bodybuildersku zvijezdu – vježbajte da budete zdraviji, atraktivniji i pokretniji. U svakom slučaju obavljate nešto zdravo za svoje tijelo.


Tagovi: