Kako odabrati pilates loptu

Kako odabrati pilates loptu

Kako odabrati pilates loptu, gdje kupiti pilates loptu

Svi znamo da u svijetu trendova sve je prolazno, pa tako i u fitness svijetu se zna pojaviti određena stvar koja se malo zadrži i nestane. Već jako dugo nije se pojavilo nešto poput pilates lopte, koja se pojavila i zadržala. Fizioterapeuti i razni fitness treneri već godinama koriste pilates loptu kao alat za rehabilitaciju i vježbu. Pilates lopta je poznata po učvršćivanju trbušnih mišića i leđa. Pilates lopta je važna u povećanju stabilnosti. Kako odabrati pilates loptu? Postoje razne veličine pilates lopte, tako da prije nego se odlučite na kupnju morate znati koliko ste visoki. Da li vam lopta odgovara također možete provjeriti tako da sjednete na nju i provjerite da li su vaši kukovi u ravnini ili su malo više od koljena. Postoje pilates lopte raznih veličina, od 55, 65 i 75 cm. 55 cm je za osobe visine od 150-162 cm, 65 cm je za osobe visine od 162-180 cm, i 75 cm je za osobe visine od 180-200cm. Postoje također i pilates lopte koje su otpornije na pucanje i rađene su kako bi pomogle pretilim osobama. Sada kada znate kako odabrati pilates loptu, ostaje pitanje gdje se može kupiti. Pilates loptu možete kupiti u većini trgovačkih centara, sportskim trgovinama ili ju možete naručiti online.

Kako odabrati pilates loptu, korištenje pilates lopte

Od iznimne je važnosti znati kako odabrati pilates loptu kako bi njeno korištenje bilo udobnije. Pilates lopte pružaju izazov našem tijelu jer ga stavljaju u nestabilan položaj. Primjerice, kada se istežete ili ležite na pilates lopti, vaše noge i trbušni mišići se odmah stežu kako bi spriječili mogući pad. Pilates lopte su zaista svestrane i mogu se koristit za gotovo sve. Pilates lopte se najčešće koriste u vježbanju s utezima, vježbanju trbušnih mišića, običnom svakodnevnom sjedenju, u vježbanju fleksibilnosti u jogi i pilatesu, i ponekad je i igračka. Pilates loptu ćete gotovo primijetiti svugdje, od teretana, dvorana, rehabilitacijskih klinika, ureda, pa čak i u pojedinim domovima. Kada odgovorite na pitanje kako odabrati pilates loptu, ona vam može postati dio svakodnevice. Mnogi ljudi se često odluče na nabavku pilates lopte jer žele poboljšati i ispraviti svoje držanje, a sjedenje na pilates lopti upravo to i radi. Kada se opušteno uvalimo u naše uredske stolice s nepravilnim držanjem to često zna rezultirati s bolovima u donjem djelu leđa, uz pilates loptu i održavanje ravnoteže bolovi u leđima postaju stvar prošlosti.

Kako odabrati pilates loptu, treninzi

Da, dobro ste pročitali, treninzi. Kada saznate kako odabrati pilates loptu po svojoj visini, možete se baciti u istraživanje raznih vježbi i treninga koji se mogu odvijati na pilates lopti. Najpopularnije vježbe n pilates lopti su: Vježba za ravan trbuh, legnite na pilates loptu tako da vam je lopta ispod trtice i probajte raditi trbušnjake dok održavate ravnotežu na lopti. Vježba za bočni dio trbuha, legnite na pilates loptu isto kao i gore navedeno i posegnite jednom rukom prema suprotnom kuku, mijenjajte ruke. Škare s pilates loptom, lezite na leđa u potpunosti ispruženi a rukama pridržavajte loptu, dižite ruku s loptom i s jednom nogom dotaknite loptu, ponovite s drugom nogom. Leđna ekstenzija na lopti, legnite na prsa na pilates loptu, stopalima se oslonite u podlogu i dižite prednji dio trupa. Izdržaj na pilates lopti, stanite u položaj izdržaja s nogama ravno ispruženima na pilates lopti. Bilo da uzimate pilates loptu radi vježbanja, rehabilitacije, zabave ili se jednostavno želite pravilnije držati, važno je da znate kako odabrati pilates loptu.

Tagovi:

Više članaka

Što jesti prije treninga

Što jesti prije treninga

Iako mnogi vjeruju da je lakše vježbati na prazan želudac, ako ne pojedete nešto prije treninga sljedeći dan bi mogli osjetiti određenu slabost kao i bolove u mišićima. Bitno je dobro pripremiti se za

Veslanje u pretklonu

Veslanje u pretklonu

Veslanje u pretklonu je jedna od najboljih vježbi kada pričamo o jačanju leđa i samog treninga leđa. Uz mrtvo dizanje, veslanje u pretklonu pogađa veliki dio tj. broj mišića u leđima. Navedena vježba

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbanje prsnih mišića nije rezervirano samo za teretanu ili dvorane, vježbe za prsa kod kuće također mogu biti veoma efikasne i rezultirati dobrom definicijom prsa. Postoje par osnovnih pravila koji