Probolan 50 - za brzi rast mišića

Do impresivnih mišića u samo nekoliko tjedana

  • brza pretvorba masti u mišiće
  • povećava snagu
  • izdržljivost
  • motivaciju

 

Kako dobiti trbušnjake

Sport

Kako dobiti trbušnjake

Kako dobiti trbušnjake mijenjajući životni stil

Kao ultimativan pokazatelj dobre fizičke forme uvijek je slika trbušnjaka koji izbijaju pod malim postotkom tjelesne masti. Trbušnjaci su odlika dobre fizičke spreme bilo da ste muškarac ili žena. Ta društvena činjenica nije bezrazložno takva: ako imate trbušnjake to pokazuje da ulažete i više nego potrebitu pažnju na kontrolu prehrane, a isto tako naporno vježba.

Stoga, ako želite pripasti toj uskoj skupini ljudi koji se može pohvaliti takvom formom, vjerojatno se pitate kako dobiti trbušnjake. Iako vam se taj postupak čini nemogućim, vjerujte, nije toliko težak koliko mislite. Dapače, naglasit ćemo činjenicu da manje više svatko može dobiti trbušnjake ako se pridržava određenih planova. Dapače, postupak je još lakši ako se zaljubite u taj životni stil. Onda će kontrola prehrane i tjelovježba ići sami od sebe, bez da se morate prisiljavati na to. A zaljubiti se u taj životni stil nije uopće teško. U nastavku ćemo vam objasniti točno kako dobiti trbušnjake

Kako dobiti trbušnjake kontrolirajući prehranu

Svi ste vjerojatno čuli za onu uzrečicu: trbušnjaci nastaju u kuhinji! Ako vas zanima kako dobiti trbušnjake, ta izreka je ustvari dosta istinita. Naime, nemoguće je toliko trenirati i toliko trošiti kalorije koliko je lako jesti i unositi kalorije. Drugim riječima, puno truda treba uložiti da bi se otopila samo jedna kriška pizze, stoga ako se prejedate neće vam cijeli dan aktivnosti biti dosta da takvo što potrošite. S druge strane, ako samo uredite prehranu a ne krenete trenirati, i ako ste na taj način u kalorijskom deficitu, možete dovesti tijelo do znatnog gubitka masti.

Stoga, evo kako dobiti trbušnjake kontrolirajući prehranu: jedite 6 manjih obroka, unosite složene ugljikohidrate i generalno reducirajte unos ugljikohidrata, izbacite sva gazirana pića i ostale sokove, pekarske proizvode i slatkiše strogo izbjegavajte, redovito jedite ribu i hranu bogatu vlaknima, zdrave masti iz orašastih plodova, pijte dovoljnu količinu vode, a večeru ili preskočite ili imate obrok bogat proteinima i zdravim mastima.

Kako dobiti trbušnjake putem treninga

U prethodnom poglavlju smo opisali kako dobiti trbušnjake kontrolirajući prehranu. Ipak, morate znati nešto: trbušni mišići su kao i svi ostali mišići: morate ih jačati da bi se bolje vidjeli. Stoga, ako ne jačate te mišiće, teže će se vidjeti čak ako ste prehranom izgubili višak masti. Stoga vam preporučujemo vježbe snage, i to od 6 do 12 ponavljanja, kojima je fokus razvitak trbušnih mišića, poput trbušnjaka s utezima, dizanja nogu prema štangi, planka s opterećenjem itd. Isto tako, aerobni trening će vam također pomoći u gubitku kalorija koje su ključne ako vam je cilj dobivanje trbušnjaka.

Vježbe za trbušnjake radite svaki drugi dan, po četiri serija. Konačno, ako vas zanima kako dobiti trbušnjake, morate voditi računa o još jednoj bitnoj stavci a to je spavanje. Spavanje je ključ za oporavak, a mišići trbuha će upravo najviše rasti dok spavate. Također, ako imate neuredan san, veća će vam biti sklonost debljanju!

Tagovi:

Probolan 50 - za brzi rast mišića

Do impresivnih mišića u samo nekoliko tjedana

  • brza pretvorba masti u mišiće
  • povećava snagu
  • izdržljivost
  • motivaciju