Burnrizer - topi kilograme bez vježbanja i gladovanja

Dovoljno je samo 7 minuta dnevno.

  • smanjenje obujma masnog tkiva
  • oblikovanje tijela na problematičnim mjestima
  • vidljivo poboljšanje raspoloženja i rast energije
  • bez gladovanja, izbacivanja proizvoda iz prehrane i bez brojanja kalorija!
  • bez primoravanja se na naporne tjelovježbe!
  • bez rizičnih i bolnih zahvata estetske medicine!

Debljanje u menopauzi

Sponzorirano

Debljanje u menopauzi

Zašto se događa debljanje u menopauzi?

Tijekom procesa starenja mnoge žene će sve teže održavati svoju tjelesnu težinu iz mladih dana. Same hormonalne promjene koje su prisutne tijekom menopauze stvaraju ovdje još veći problem. Pitanje je zašto? U fazi menopauze zna doći do stanja kao u trudnoći, dolazi do povećane potrebe za unosom hrane. Uz povećanu želju za hranom, estrogen se smanjuje i nestaje i dolazi do usporenog rada metabolizma. Debljanje u menopauzi je normalna pojava, ali isto tako bitno je održavati zdravu tjelesnu težinu i ne prepustiti se čarima debljanja.

Zašto je višak kilograma u menopauzi opasan? Unosom viška hrane u tijelo sami oblik se mijenja, stvara se masno tkivo oko stražnjice, bedara i na području trbuha. Takozvani šlauf oko trbuha je znak pada estrogena i slabijeg rada metabolizma. Kako bi se smanjilo debljanje u menopauzi bilo bi poželjno voditi računa o unosu kalorija, koji naravno s godinama pada. Samo nekontrolirano debljanje tijekom menopauze može biti opasno po zdravlje žene, višak masnih naslaga oko struka može povećati sami rizik za dijabetes, visoki krvni tlak, srčanih bolesti ili infarkta. Isto tako povećava se rizik od raka dojki.

Kako uravnotežiti hormone i spriječiti debljanje u menopauzi?

Promjena tjelesne težine može nastupiti i prije same menopauze, točnije ona može nastupiti u perimenopauzi gdje žena može krenuti dobivati i do pola kilograma svake godine. Iako to ne zvuči puno, tijekom godina odjednom imate višak kilograma za koje smatrate da ste dobili preko noći. Savjeti za debljanje u menopauzi govore o tome kako bi žene trebale više pozornosti obratiti na svoju tjelesnu težinu. Znamo kako glasi sama strategija održavanje tjelesne težine, pripazite koliko jedete i važno je dovoljno se kretati.

Kako spriječiti debljanje u menopauzi? Jedite barem 3 obroka svaki dan, nemojte preskakati obroke jer time usporavate metabolizam. Metabolizam nabolje radi kada ima što za probavljati. Jedite manje i češće obroke, bilo bi poželjno da imate 3 glavna obroka i 2 međuobroka, s čestim obrocima razina šećera u krvi je stabilnija što znači da ne dolazi do debljanja. Pametno unosite kalorije, što više tijelo žene stari time ona gubi mišićnu masu i potreban je manji unos kalorija.

Pratite dnevni unos kalorija i na početku smanjite dnevnu konzumaciju za samo 200 kalorija. Jedite što više proteina, protein čuva mišićnu masu koja se krene postepeno gubiti. Opskrbite se unosom voća i povrća, vlakna kao i minerali i vitamini su potrebni za zdravo funkcioniranje organizma. Usporite debljanje tjelovježbom, vježbanje do 5 puta tjedno do pola sata kako bi ostali u formi. Izbacite iz života nepotrebni stres i neispavanost, posvetite se opuštanju i uživanju u svojem vremenu.

Da li je debljanje u menopauzi normalno?

Znamo kako je menopauza prirodan proces u životu svake žene. Kao i svaki proces prije, menopauza će sa sobom nositi razne promjene koje mogu biti pozitivne kao i negativne. Menopauza je drugačija za svaku ženu, jer naravno svaka žena je drugačija. Kod većina žena možemo primijetiti da se javljaju karakteristične promjene vezane za menopauzu. Da li je debljanje u menopauzi normalno? S godinama će mnoge žene primijetiti kako postaje sve teže i teže voditi brigu o optimalnoj tjelesnoj težini.

Većina žena će svakako dobiti koji kilogram viška tijekom menopauze, to je povezano s hormonalnim promjenama i normalnim ciklusom starenja tijela. Postotak mišićne mase krene opadati, postotak masnijeg tkiva raste dok metabolizam krene sporije raditi. Sve navedeno će rezultirati debljanjem, no to ne znači da je ovo problem. Debljanje u menopauzi se može održavati pod kontrolom sa zdravim i pravilnim životnim navikama. Pravilna i raznovrsna prehrana, svakodnevna fizička aktivnost i pravilni obrazac spavanja mogu učiniti čuda za organizam koji prolazi kroz promjene.

Tagovi:

Burnrizer - topi kilograme bez vježbanja i gladovanja

Dovoljno je samo 7 minuta dnevno.

  • smanjenje obujma masnog tkiva
  • oblikovanje tijela na problematičnim mjestima
  • vidljivo poboljšanje raspoloženja i rast energije
  • bez gladovanja, izbacivanja proizvoda iz prehrane i bez brojanja kalorija!
  • bez primoravanja se na naporne tjelovježbe!
  • bez rizičnih i bolnih zahvata estetske medicine!