Vježbe za kukove

Vježbe za kukove

Vježbe za kukove, bolni kukovi

Vježbe za kukove se najčešće krenu izvoditi kada se već pojavi određena vrsta boli. Kako dolazi do bolnih kukova? Postoji više uzroka bolova u kukovima, a neki od najčešćih su: Artritis i vrste artritisa poput osteoartritisa i reumatoidni artritis. Ovo je najčešći uzrok bolova u kukovima kod starijih osoba. Artritis uzrokuje nastanak upale na području zglobova i na područjima oštećenih hrskavica koje smanjuju trenje. Bol postaje jaka i intenzivna, dolazi do poteškoća u kretanju. Ostali uzroci mogu biti frakture ili prijelomi, Burzitis, Avaskularna nekroza, sindromi prenaprezanja ili rak. Do pretraživanja vježbe za kukove dolazi onda kada se već pojavi bol, a bol ne bira svoju žrtvu. Danas nema pravila oko bolova i bolesti, one mogu pogoditi one najmlađe i najstarije. Današnji najčešći uzrok bolova u kukovima u svim dobima je zasigurno sindrom prenaprezanja. Ponavljani pokreti mogu stvoriti veliki pritisak na naše mišiće, tetive i ligamente koji podržavaju naše kukove. Kada se naši mišići, ligamenti ili tetive upale zbog pretjeranog naprezanja dolazi do određene boli i može dovesti do otežanog kretanja kukova.

Vježbe za kukove, preventivne mjere za zdrave kukove

Danas za sve možemo koristiti preventivne mjere kako bi osigurali da smanjimo pojavu određenog stanja, ovdje u primjeru bolnih kukova. Kako bi izbjegli pojavu bolnih kukova kao i izvođenje vježbe za kukove preporučuje se sljedeće; Kontrolirati svoju tjelesnu težinu, s kontroliranom težinom ne opterećujemo zglobove i ligamente u nogama. Redovito se istežite svaki dan kako bi osigurali puni opseg pokreta u samom zglobu kuka. Jačajte mišiće vašeg corea s vježbama za trbuh. U planu i programu vašeg treninga izvodite vježbe snage koje su u skladu s vašim godinama i fizičkim stanjem, prevelika opterećenja mogu dovesti do upala mišića i bolova. Održavajte mišiće oko svojih kukova s redovitom tjelovježbom. Birajte adekvatnu obuću za svoju aktivnost, neadekvatna obuća i držanje također mogu uzrokovati neugodne bolove. Izbjegavajte trčanje po asfaltu. Obavezno se zagrijavajte prije treninga i dobro se istegnite nakon. Također ako primijetite da tijekom određene vježbe ili pokreta vas boli neki određeni dio u nogama ili kuku, prestanite izvoditi vježbu. U većini slučajeva kada ste mladi bol se može pojaviti i nestati, no ako je bol prisutna više od par dana tada je preporuka da se posjeti liječnik. Preventivne mjere su ovdje kako bi očuvale vaše zdravlje, i upravo zato ih je dobro uvrstiti u svakodnevni dio vašeg života. U slučaju da vas samo zanimaju osnovne vježbe za kukove, one mogu biti sljedeće.

Vježbe za kukove, opis vježbi

Vježbe za kukove služe kako bi trenutno olakšale prisutnu bol ili da posluže kao preventivne vježbe. Ako vas neka od navedenih vježbi smeta ili uzrokuje bol, prestanite je raditi. Vježbe su usmjerene na istezanje muskulature oko samih kukova i cilj je popuštanje eventualne zategnutosti koja uzrokuje bol i nelagodu. Opis vježbi: Prva vježba je vanjska rotacije iz zgloba kuka s pogrčenim koljenima, legnite na leđa i zgrčite koljena, raširite noge prema van i pustite da se noge otvore onoliko koliko kukovi dozvoljavaju. Noge držite raširene do 20 sekundi u tom položaju. Sljedeća vježba je istezanje iliopsoasa, ovo je nezaobilazna vježba za istezanje kukova, iliopsoas povezuje vašu zdjelicu u natkoljenicu i utječe na pokretljivost samog kuka. Legnite na leđa i savijte koljena pod kutem od 20 stupnjeva, dobivate određeni otpor na nogu koja se diže. Fleksija i ekstenzija iz kuka u zamahu, krenite raditi zamahe iz stajanja, ako je potrebno možete se pridržati za nešto stabilno. Prebacite svoju težinu na nogu na kojoj stojite i zamahnite naprijed/nazad s drugom nogom, osjetit ćete lagano istezanje na stražnjoj strani noge i istezanje u spoju zdjelice i natkoljenice. Ove tri nabrojane vježbe su tri osnovne vježbe za kukove koje vam mogu pomoći olakšati bol i služiti kao svakodnevna vježba kako bi opustili područje oko kukova.

Tagovi:

Više članaka

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbanje prsnih mišića nije rezervirano samo za teretanu ili dvorane, vježbe za prsa kod kuće također mogu biti veoma efikasne i rezultirati dobrom definicijom prsa. Postoje par osnovnih pravila koji

Plivanje za djecu

Plivanje za djecu

Dobro je poznata činjenica da plivanje jača naš krvožilni sustav, stabilizira naš krvni tlak, povećava kapacitet pluća i produbljuje naše disanje, djeluje pozitivno na zglobove, razvija kondiciju i iz

Prve olimpijske igre

Prve olimpijske igre

Antička Grčka je svakako rodno mjesto samih Olimpijskih igara, što je naravno bio kasniji logičan odabir za održavanje modernijih igara. 23. lipnja 1894 godine na kongresu kojeg je organizirao francus