Trčanje na traci

Sport

Trčanje na traci

Trčanje na traci

Trčanje na traci jedan je od sinonima vježbanja, barem vježbanja u teretanama. Vježbanje i briga o zdravlju kroz zdravu prehranu u zadnje vrijeme postaje sve popularnije i to je zasigurno pozitivan trend. Sve svjetske države spoznale su koliko je veliki problem nezdrav način života sa premalo aktivnosti i lošom prehranom, pa u vrtićima i školama uvode programe vježbanja i edukaciju o zdravoj prehrani. Sa druge strane pojavom društvenih mreža, koje su najviše bazirane na vizualnom predstavljanju pojedinca, ljudi su se motivirani željom da se svide drugima, okrenuli vježbanju.

Također, društvene mreže popularizirale su fitness trenere i online programe treniranja. Samim time, sve vježbe i sprave koje se mogu koristiti kod kuće postale su veoma tražene. Trčanje na traci jedna je od omiljenih vježbi za mnoge vježbače, a posebno one koji vole vježbati kod kuće. Vježbanje kod kuće svakim danom dobiva sve više pristaša, jer nije potrebno ići u teretanu kako bi se vježbalo zbog dostupnosti svih informacija što i kako vježbati na internetu.

Za što je dobro trčanje na traci

Svaka vježba, pa naravno i trčanje na traci donosi vježbačima mnogo benefita po pitanju zdravlja. Traka za trčanje ima brojne prednosti i može se prilagoditi svakom čovjeku bez obzira na fizičku spremu i mogućnosti. Benefiti koje donosi trčanje, pa i ono na traci su brojni a najviše utječe na kardiovaskularni sustav. Kardiovaskularni sustav koji je u dobrom stanju i zdravlju, osnova je za sve ostalo i zdravlje ostalih organa. Dobra prokrvljenost tijela znači dotok dovoljne količine kisika u svaku stanicu tijela, što nas čini zdravima i u formi.


Trčanjem reguliramo različite parametre od tlaka do kolesterola u krvi, a posebno je blagotvorno na mentalno zdravlje. Trčanje na traci korisno je i u regulaciji tjelesne težine, pa ljudi koji redovito trče nemaju problema sa prekomjernom težinom. Također, redovito trčanje povećava gustoću kostiju što je odlična prevencija od loma kostiju i bolesti poput osteoporoze. Trčanjem oslobađamo nakupljeni stres koji se smatra glavnim uzročnikom mnogih modernih bolesti, duševnih i fizičkih.

Trčanje na traci kao alternativa za trčanje u prirodi

Trčanje na traci je vrlo dobra alternativa za trčanje u prirodi, a zbog opcija koje možemo podesiti i parametara koje možemo pratiti na traci za trčanje je u određenim situacijama i bolja opcija. Traku za trčanje možemo postaviti bilo gdje, u bilo kojem zatvorenom prostoru od sobe do teretane. To nam omogućava vježbanje i trčanje bez obzira na vremenske prilike, a u postavkama možemo podesiti različita opterećenja od brzine trčanje do nagiba pod kojim trčimo.

Također, na ekranu koji se nalazi na traci za trčanje možemo pratiti različite parametre zbog kojih vrlo precizno možemo organizirati trening. Na ekranu se prikazuju pretrčani kilometri, vremenski period i potrošene kalorije, a svi ti podaci pomažu nam u praćenju napretka. Traka na trčanje može se prilagoditi svima, pa možete postaviti brzinu hodanja ili bržeg hodanja do brzine trčanja u sprintu. Trčanje na traci može se prakticirati kao vježba, a najčešće se koristi za zagrijavanje prije glavnog dijela treninga kako bi se podigao puls i izbjegle ozljede.

Tagovi: