Kardio vježbe

Kardio vježbe

Kardio vježbe, prednosti kardio treninga

Vjerujemo kako ste već bezbroj puta čuli kako je kardio trening jedan od najboljih treninga koji postoje za topljenje viška sala i jedan od najboljih treninga za brzo oblikovanje tijela. Kardio trening može biti trčanje, vožnja bicikla, vježbanje na spravama poput orbitreka, vježbe na mjestu, mogućnosti kardio vježbi su neiscrpne! Cilj kardio vježbe je da aktivira što više mišića u vašem tijelu i dovede vas do pojačanog znojenja uz brže otkucaje srca. Zašto su kardio vježbe važne? Jačaju mišićni tonus i sagorijevaju višak masnih naslaga. Upravo iz tog razloga većina ljudi voli kardio treninge. Naravno, izvođenje kardio vježbi uvelike ovisi o vama samima i što želite. Možete birati da li želite kardio odraditi vani na svježem zraku, u teretani ili u udobnosti vašeg doma. Naravno, najbolje bi bilo kombinirati sve navedeno. Slušajte svoje tijelo i u skladu s njim odradite vaš kardio trening, jer ova vrsta vježbanja će vas itekako ponekad ostaviti iscrpljenima.

Kardio vježbe, kardio kod kuće

Prednosti kardio vježbe kod kuće su mnoge. Nije vam potrebna nikakva dodatna oprema, nije važna vaša kondicija jer možete prilagoditi intenzitet vježbi sebi, vježbe se mogu izvoditi bilo kad i bilo gdje, i ono najvažnije s njima možete brže ostvariti kalorijski deficit. Koliko bi minimalno trebao trajati kardio trening? Minimalno 30-ak minuta, iako je poželjno da je barem 40-ak. Najpopularnije kardio vježbe za kod kuće su svakako: Niski skipping kojeg možemo nazvati i trčanjem na mjestu, jer upravo to i radite. Ležeći bicikl je vježba koja nam je svima poznata još iz tjelesne kulture u školi, legnete ravno na pod s rukama uz tijelo i podignete noge u zrak i simulirate vožnju biciklom. Mountain climber je vježba koja je zadnjih godina dobila sve više popularnosti radi izdržljivosti, postavite se u položaj daske, kao da ćete raditi Plank, uprite dlanove na pod i naizmjeničnim gibanjem približavate koljena k prsima što brže. Popularni Jumping jacks su također vježba koju znamo da se upotrebljava kao zagrijavanje, no ovdje je riječ o sumo jumping jacks, izvode se na isti način kao i obični jumping jacks samo što se spuštate u čučanj i dižete gore sukladno pokretu ruku. Za kraj imamo vježbu zvanu sprinter na mjestu, postavite tijelo u položaj kao da se pripremate za sprint i krenite micati ruke kao kada šprintate tj. mijenjati položaj ruku dok je tijelo na mjestu. Svaka vježba izvodi se po minutu, jedna za drugom bez pauziranja. Kada napravite puni krug navedenih vježbi možete se odmoriti minutu. Set ponavljanja vježbi je pet puta. Ovo je tzv. Kružni kardio trening koji traje sveukupno pola sata i možete ga obaviti u bilo koje doba dana kada ste slobodni.

Kardio vježbe, utjecaj kardia

Kardio vježbe znaju ponekad biti zahtjevne ako ste početnik u treniranju i nikada prije se niste susreli s raznim zagrijavanjima. Kardio treninzi imaju mnoge prednosti na naše tijelo. Daje nam energiju, kada redovno treniramo kardio steći ćemo veću izdržljivost i imat ćemo više energije. Kardio vježbe djeluju preventivno na bolesti srca, dijabetes, pretilost i visoki kolesterol, također jačaju srce i pluća. Kardio je savršen način da održavamo svoju tjelesnu težinu, kao i savršen način da ju smanjimo. Kardio također djeluje na ubrzavanje rada našeg metabolizma, sagorijeva višak masnoća i kalorija a to dovodi do ubrzavanja našeg metabolizma. Kardio zaista ima mnoge prednosti, nebitno koju vrstu kardio treninga odabrali. Nakon dobro odrađenog kardio treninga osjećat ćete se mnogo lakše i čak i sama psiha će vam biti bez teških misli. Svaki oblik vježbanja nosi pozitivne strane sa sobom, nikada se nitko nije osjećao loše nakon vježbanja osim ako nema nekih problema koje čine vježbanje neugodnim.

Tagovi:

Više članaka

Kako istegnuti leđa

Kako istegnuti leđa

Gotovo nema osobe koja se nije susrela s bolovima u leđima. Najčešći uzrok bolova u leđima je nepravilno držanje i sjedilački način života. Pravilni položaj leđa svi shvaćamo zdravo za gotovo i onda s

Kako pravilno disati

Kako pravilno disati

Disanje je najvažniji proces našeg organizma. Disanje često uzimamo zdravo za gotovo, ali kao i sve i disanje ima svoje procese. U doba stresa i anksioznosti mnogi se pitaju kako pravilno disati i kak

Teretana za početnike

Teretana za početnike

Teretana može biti pomalo zastrašujuće mjesto. Kao i kada dolazite na novi posao, tako i dolazak u teretanu će zahtijevati određeno vrijeme prilagodbe. Teretana je mjesto za sve one koji žele raditi n