Kako početi trčati

Sport

Kako početi trčati

Kako početi trčati – postavljanje cilja

To kako početi trčati ovisi o tome da li ste spremni usvojiti određene savjete. Jedan od tih savjeta se odnosi na postavljanje cilja. Ovaj prvi savjet vrijedi čak i prije nego počnete trčati. Ako želite početi trčati, najvažnije je da ostanete motivirani. Na prvih nekoliko trčanja osobe najčešće odlaze motivirani. No mnogi prestanu trčati nakon nekoliko tjedana jer više nemaju motivacije za izlazak na trčanje. To je pogreška jer već nakon mjesec dva vidjeti ćete pozitivne učinke ovog treninga. Osjetiti čete kako vam se forma popravlja i trčanje će tada biti lakše. Baš zbog toga da vam ne ponestane motivacije morate odrediti cilj.

Cilj koji je konkretan, koji bi vas učinio ponosnim ako ga ostvarite i koji mora biti prije svega jednostavan. Najvažnije je da vaš cilj bude dostižan. To je ono što će vas motivirati na svakom treningu kada vidite da ste sve bliže ostvarenju svojeg cilja kojeg ste postavili. Kako početi trčati će ponajviše ovisiti o vašem prvotnom cilju.

Kako početi trčati pravilno

Sada kada znate da morate postaviti cilj prije početka trčanja, vrijeme je da naučite kako početi trčati pravilno. Prvo i osnovno pravilno pravilnog trčanja odnosi se na to da morate trčati polako. Trčati polako znači trčati tempom u kojem ste malo bez daha. U idealnom slučaju, čak biste trebali moći s nekim razgovarati. Nemojte se obeshrabriti ako na startu morate naizmjenično trčati i hodati.


To je slučaj s većinom početnika u trčanju. Upotrijebite poseban plan vježbanja za početnike. Da biste napredovali, morate znati trčati. Nakon nekoliko tjedana tijelo se prilagođava, trčanje polako postaje zabavno i sve postaje mnogo lakše. Vašem tijelu treba sporo trčanje na početku kako bi se lakše prilagodilo traumi pri svakom koraku. Još jedan savjeti koji će vam pomoći oko toga kako početi trčati pravilno se odnosi je da ako možete trčati po prirodnim stazama to svakako i napravite. Trčanje po asfaltu i betonu vam može prouzrokovati razne ozljede.

Dodatni savjeti o tome kako početi trčati

Postoje dodatni savjeti o tome kako početi trčati, a u ovom tekstu biti će nabrojani samo neki od njih. Jedan od tih savjeta se odnosi na to da budete strpljivi. Nemojte žuriti kada krenete s trčanjem. Najvažnije je da vam trčanje bude ugodno. Bilo da se radi o kardiovaskularnom sustavu ili mišićima, svaki vaš izlazak potaknut će prilagodbe koje će vas učiniti sve sposobnijim za trčanje.

Tijelo se uvijek pokušava prilagoditi onome što se od njega traži. Iako su ljudi prirodno predisponirani za trčanje, kada ne vježbate redovito, tijelo zaboravlja na to. Što manje vježbate, vaše tijelo više zaboravlja i postaje neprilagođeno trčanju. Vaš cilj je postupno pokrenuti svoje tijelo, bez žurbe kako se ne bi ozlijedili. Bolje je redovito trčati na kratke udaljenosti nego trčati svakih sedam dana na duže staze. Postupak kako početi trčati, kao što je već navedeno, uvelike će ovisiti o vašem usvajanju svih navedenih savjeta.

Tagovi: