Financiranje zaklada

Financije

Financiranje zaklada

Zatraži brzi kredit



Koji iznos trebate?

300 kn (39,82 €) 10000 kn (1.327,23 €)

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Danas u 12:38
Ukupan iznos za vraćanje:


Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 3000 kn (
398,17 ) na maksimalan rok do 30 dana!


Prednosti za stare (postojeće korisnike):
nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste



PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 6.000,00 kn (796,34 €) na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 6.104,40 kn (810,19 €), uz EKS 7,26%, iznos Premije 104,40 kn (13,86 €) te iznos mjesečne rate 1.220,88 kn (162,03 €) (5 rata).Minimalni period otplate kredita: 15 dana. Maksimalni period otplate kredita: 365 dana. Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 7,61%, Fiksni tečaj konverzije: 1 € = 7.53450 kn
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Financiranje zaklada u Hrvatskoj – što su zaklade?

Zaklade su filantropske organizacije koje potpomažu i financiraju radnje i akcije u korist društva. Ideja zaklada nikako nije nova, a preteča zaklada postoji još od prvih društava. Potreba da se prikupe sredstva kako bi se napravilo nešto korisno za širu populaciju postoji gotovo koliko postoje i civilizacije. Financiranje zaklada počiva da dobroj volji ljudi da dio svojih sredstava ulože u nešto što će biti korisno svima. Premda ćemo govoriti o zaklada uglavnom kao onima koje streme pomaganju općoj zajednici, treba napomenuti da postoje i zaklade koje su usmjerene na pomaganje jednoj osobi. Takve slučajeve imali smo u Hrvatskoj u više navrata, uglavnom u obliku pomaganja s plaćanjem medicinskih računa djece oboljele od težih bolesti. Financiranje zaklada ne podliježe strogim zakonskim regulativama zbog čega jedan dio ljudi uvijek na njih gleda s dozom sumnje. Ukoliko se odlučujete sami financirati neku zakladu, najbolja provjera je upoznati ljude koji takvu zakladu i vode, a onda se voditi po vlastitoj intuiciji.

Financiranje zaklada – kako pomoći u realizaciji neke ideje?

Premda zaklade ne dolaze tako često u javni prostor osim u rijetkim slučajevima, u Hrvatskoj postoji preko 250 zaklada i broj konzistentno raste od početka 2000-ih. Zakon koji se bavi financiranjem zaklada u više navrata je mijenjan, no to nije puno toga promijenilo kada je u pitanju sumnja kod dijela građana. Ipak, financiranje zaklada je rijetko shady business i većina zaklada na kraju obavi svoj cilj. Neke od njih se ugase nakon ostvarenog prvog cilja, dok druge nastavljaju djelovati i prikupljati novce za slične ili pak neke nove projekte. Financiranje zaklada može popuniti rupe koje država ne uspijeva sama popuniti. Obnova grada Zagreba, kao i obnova Banije i dalje nije krenula u punom jeku, a samo je pitanje vremena kada će zaklade obaviti same veći dio posla. Možemo reći da su zaklade isto tako pokazatelj društvu da je “sve moguće kad se to zaista želi. ” Pomaganjem zakladama realizirat ćete i sami neke svoje ideje za koje smatrate da su potrebne u Vašem društvu.

Financiranje zaklada – kako doći do ljudi koji su spremni financirati?

Vlasnici zaklada imaju puno posla kako bi ostvarili prave rezultate i ispunili ciljeve. Zaklada mora jako dobro iskomunicirati svoje ideje u društvu da bi došle do pravih ljudi koji su spremni podržati ju. Ukoliko je ideja iza Vaše zaklade jednostavna, poput obnove Petrinje, a marketing zaklade to ne uspijeva predstaviti koncizno i jasno, takva zaklada je osuđena na propast. Osim dobrog marketinga, vlasnici zaklada moraju biti vješti u komunikacijskim vještinama. Ljudi daju novac ondje gdje smatraju da će taj novac biti dobro uložen, a ukoliko ste osoba koja se ne zna svidjeti različitim ljudima i niste sposobni pridobiti ljude za svoje ideje, onda financiranje zaklada neće teći tako glatko. Osoba koja vodi zakladu i želi ispuniti neki cilj mora znati kako svoje ideje isprezentirati: što općoj populaciji, što bogatim pojedincima. Nije ni čudo da zaklade često zapošljavaju komunikativne i karizmatične ljude koji će već svojom pojavom zainteresirati različite pojedince. Financiranje zaklada je često neophodno u društvenim situacijama, a posebno dolaze do izražaja kada su jedine koje uspiju postići svoje ciljeve pored velikih sistema poput države ili lokalne vlasti.

Tagovi: