Vježbe za prsa kod kuće

Sport

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbe za prsa kod kuće, osnovna pravila pri vježbanju prsnih mišića

Vježbanje prsnih mišića nije rezervirano samo za teretanu ili dvorane, vježbe za prsa kod kuće također mogu biti veoma efikasne i rezultirati dobrom definicijom prsa. Postoje par osnovnih pravila kojih se morate držati kako bi izvođenje samih vježbi bile efikasne. Morate tako imati na pameti da tijekom izvođenja ovakvih vježbi je vrlo bitno da održavate ravniju leđa jer inače može doći do oštećenja. Početnici bi trebali ponavljati svaku vježbu 10 puta u dva kruga, dok oni iskusniji naravno mogu navedeno poduplati. Vježbe za prsa kod kuće mogu zahtijevati određene rekvizite, no neka vas to ne obeshrabri. Primjerice, ako nemate utege možete napuniti prazne boce vode i s njima vježbati, isto tako ako nemate loptu za vježbanje rub vašeg kreveta vam može pomoći pri izvođenju vježbe. Vježbe za prsa zahtijevaju naravno određeno zagrijavanje i na kraju dobro istezanje kako ne bi došlo do mogućnosti ozljeda mišića ili zglobova, i kako bi mogli pripremiti i odmoriti tijelo nakon vježbanja.

Vježbe za prsa kod kuće, najjednostavnije vježbe za prsa

Vježbe za prsa kod kuće se sastoje od najjednostavnijih vježbi koje redovito susrećete i u teretani ili dvorani za vježbanje. Prva vježba na našem popisu su dobri stari sklekovi za prsa, ovo je jedna od najvažnijih vježbi za podizanje u definiranje prsa. Početnici mogu izvoditi „ženski sklek“, koja je verzija skleka kada su koljena na podu. Klasičan sklek se izvodi tako da stopala postavite u širinu ramena, od glave do pete tijelo mora biti ravno, zatim se spuštate rukama do poda i nazad. Sljedeće vježba je leptir vježba i ona je fokusirana na gornji dio prsa. Legnite na pilates loptu ili kraj kreveta i ispružite ruke u ravnini ramena i zatim ih lagano podignite prema gore dok se međusobno ne dotaknu, u rukama mogu biti prisutni utezi ili boce napunjene vodom. Sljedeća vježba je dosta slična, i naziva se čekić vježba. Ovdje i dalje ležite na pilates lopti ili kraju kreveta i ruke opteretite s jednim utegom ili bocom vode, zatim ruku ispružite iznad glave i polako podižite u ravnini vaših prsa. Nešto lakša vježba je tzv. Vježba s jastukom, ovdje morate napraviti raskorak i ruke ispružiti u ravnini prsa imajući u ruci jastuk ili loptu. Držite tijelo mirno dok pomičete ruke u jednu pa u drugu stranu. Zadnja vježba na našem popisu vježbe za prsa kod kuće je boksački gard. Ovdje također zauzimate raskoračan stav a u rukama su prisutni utezi ili boce vode. Tijelo miruje dok pomičete/pružite ruke naprijed, nazad.

Vježbe za prsa kod kuće, zašto je potrebno vježbati prsa

Vježbe za prsa ojačavaju sve prsne mišiće, kao i naša ramena i tricepse, a i uz to poboljšava naš položaj tijela. Iako vježbe za prsa kod kuće nam mogu pomoći u razvijanju mišića, ne mogu zamijeniti sprave u teretani. S obzirom na to da su naša prsa velika mišićna skupina, trening za njih je potrebno podijeliti na više vježbi kako bi se svaki prsni mišić bolje pogodio i izgradio. Vježbe za prsa kod kuće bi trebalo izvoditi barem dva puta tjedno kako bi se pokazali rezultati. Kada je riječ o vježbanju prsa, danas jednostavno više nema tajni na koji način vi možete postići savršeni prsni koš osim vježbanja i upornošću. Početnici kao i oni napredniji vježbači se jednostavno oslanjaju na iste vježbe i setove ponavljanja. Tako najjednostavnije vježbe mogu dati najbolje rezultate, bitna je samo upornost. Ako niste tip osobe koji voli vježbati kod kuće i dom više gleda kao mjesto za odmor, tada u teretani možete birati spravu za vježbanje koja je pogodna za prsa, neke od najpoznatijih sprava su svakako: Bench press, Chest press, Lat mašina.


Tagovi: