Ortezan - trajno ublažavanje bola u koljenu

Ako želite prirodno, BEZ štetne kemije

 

 

  • otkloniti kronični bol u koljenima
  • poboljšati regeneracijske procese mišića, tetiva i ligamenata i do 86%,
  • poboljšati rad lokomotornog sustava i povratiti 100 % pokretnosti
  • riješiti se ukočenosti i krutosti zglobova
  • spriječiti degeneraciju poboljšanjem stabilnosti zglobova i ligamenata
  • imati tri puta više energije
  • omogućava smanjivanje oteklina, bola i ukočenosti koljena
  • 100% je bezopasna za tijelo i ne opterećuje organizam otrovnim kemikalijama

Ligamenti gležnja – vježbe i liječenje

Sponzorirano

Ligamenti gležnja - vježbe i liječenje

Ligamenti gležnja i kako prepoznati da sa njima nešto nije u redu

Ligamenti gležnja su kao niz malih poveznica koje povezuju kosti stopala sa kostima donjeg dijela noge, oni drže zglob gležnja stabilnim te ga sprečavaju u tome da se izvrne. U gležnju postoje medijalni ligamenti, lateralni i sindezmotični ligamenti. Ligamenti gležnja mogu se istegnuti ili mogu u potpunosti puknuti. Najčešće dolazi do ozljeda kao što je uganuće gležnja.

Ligament gležnja može biti ozlijeđen kada se okrene u krivom smjeru ili ako se istegne previše ili u potpunosti pukne. Uganuće gležnja može se dogoditi tokom pada, krivog dočekivanja na nogu, trčanja ili hodanja po površinama koje nisu ravne, kada vam netko ili nešto prignječi nogu i postavi ju u neprirodan položaj te tokom nekih sportova tokom kojih se pomiče stopalo u gležnju i to brzo.

Ako je došlo do ozljede ligamenata gležnja mogu se pojaviti masnice, slabost u zglobu gležnja, čudan osjećaj u zglobu, poteškoće tokom oslanjanja težine na ozlijeđenu nogu, bol na prednjoj strani ili sa strane na gležnju, oteknuće zgloba gležnja, zvuk pucanja ili pucketanja u gležnju.

Ligamenti gležnja vježbe

Ako su vam ozlijeđeni ligamenti gležnja, najbolje je nakon odlaska liječniku i uspostavljanje dijagnoze započeti sa vježbanjem ako je to u skladu sa uputama liječnika. Svoje vježbe možete započeti sa hodanjem ili nošenjem blage težine uz pomoć ili bez štaka, vježbanjem vježbi koje imaju ograničenu dozu gibanja prvih nekoliko dana nakon ozljede.

Nakon tog perioda možete započeti sa vježbama istezanja, jačanja i ravnoteže koje možete ponavljati svaki dan nekoliko tjedana ili mjeseci, ovisno o vremenu potrebnom za oporavak. Možete započeti sa vježbama tako da stopalom ispisujete abecedu u zraku, pritom pomičući stopalo u zglobu ili vježbu dok sjedite sa stopalima pritisnutima o pod te pritom pomičući koljena lijevo desno.

Ako su vaši ligamenti gležnja ozlijeđeni, probajte i vježbe istezanja mišića lista i vježbu istezanja dok sjedite i ispružite ozlijeđenu nogu pred sebe i stavite lopticu ili zarolani ručnik ispod stopala na pod i stopalom pokušajte primicati i odmicati lopticu ili ručnik sa pritom ispruženim koljenom.

Ligamenti gležnja liječenje

Kada su ligamenti gležnja ozlijeđeni oporavak i liječenje ovisi o tome koliko je ozljeda ozbiljna, koliko je jaka bol i simptomi nakon ozljede, te hoćete li nakon oporavka u budućnosti imati veću mogućnost ponovne ozljede gležnja. Vaš će vam liječnik preporučiti način liječenja ovisno o ozbiljnosti vaše ozljede.

Ozlijeđeni ligamenti gležnja liječe se najčešće mirovanjem, podizanjem ozlijeđene noge na povišeno, ledenim oblozima te povijanjem ozlijeđenog gležnja zavojima ili stavljanjem udlage kojom će se odstraniti prekomjerno naprezanje gležnja, fizikalnom terapijom, vježbama jačanja i stabilnosti, protuupalnim lijekovima i lijekovima protiv bolova, imobilizacijom ozlijeđenog gležnja.

Ponekad će vam biti potrebna pomagala poput štaka kako biste spriječili stavljanje težine na ozlijeđenu nogu. Ako se radi o ozbiljnijoj ozljedi ligamenata gležnja i o njihovom puknuću, vaš će vam liječnik preporučiti operaciju. Operacija je rijetko kada potrebna nakon jednog uganuća gležnja, no kod osoba kojima se to učestalo događa potrebna je operacija jer je to jedini način potpunog oporavka puknutih ligamenata za njih.

Tagovi:

Ortezan - trajno ublažavanje bola u koljenu

Ako želite prirodno, BEZ štetne kemije

 

 

  • otkloniti kronični bol u koljenima
  • poboljšati regeneracijske procese mišića, tetiva i ligamenata i do 86%,
  • poboljšati rad lokomotornog sustava i povratiti 100 % pokretnosti
  • riješiti se ukočenosti i krutosti zglobova
  • spriječiti degeneraciju poboljšanjem stabilnosti zglobova i ligamenata
  • imati tri puta više energije
  • omogućava smanjivanje oteklina, bola i ukočenosti koljena
  • 100% je bezopasna za tijelo i ne opterećuje organizam otrovnim kemikalijama