Bolovi u donjem dijelu leđa

Bolovi u donjem dijelu leđa

Bolovi u donjem dijelu leđa i koji su im mogući uzroci

Uzroci kada su u pitanju bolovi u donjem dijelu leđa su, na primjer, pretilost, nedostatak tjelovježbe, stres ili hernija diska. Trajni bolovi u donjem dijelu leđa mogu dovesti do kronične boli koja se razvija u vlastitu kliničku sliku. To uključuje, na primjer, lumbago, tj. sindrom akutne lumbalne kralježnice, iritaciju išijatičnog živca ili osteoporozu.

Podjela boli na akutnu, subakutnu i kroničnu temelji se na tome koliko dugo pacijent ima simptome ili bol. O akutnoj boli u donjem dijelu leđa govori se kada se pojavi prvi put ili nakon najmanje šest mjeseci bez boli. Uzrok bolova u leđima može se jasno identificirati. Međutim, ne mora biti u području kralježnice. Često su bolesti drugih organa razlog za pritužbe na bolove u leđima.

Svi koji se žale na jake bolove u donjem dijelu leđa mogu ih, osim liječenja liječnika i fizioterapeuta, riješiti u početku i preventivnim mjerama. Integrirajte dovoljno vježbe u svakodnevni život i aktivne odmore u dnevnu rutinu. Izbjegavajte jednostrana opterećenja što je više moguće. Smanjenje pretilosti učinkovito je za suzbijanje trajnih bolova u leđima.

Bolovi u donjem dijelu leđa i kako ih se riješiti

Često kada su na stvari bolovi u donjem dijelu leđa, postoje relativno bezopasni uzroci, poput napetosti mišića zbog nepravilnog držanja ili nedovoljnog kretanja. Oni koje muče bolovi u donjem dijelu leđa, bi se trebali uvijek prvo posavjetovati s liječnikom ako je njihova kvaliteta života ozbiljno ograničena bolovima koje imaju, ako im simptomi traju nekoliko dana zaredom. To vrijedi i ako osjećaju utrnulost u nogama. Sljedeći korak je fizički pregled. Liječnik obraća pozornost i na držanje i oblik kralježnice, otvrdnuće mišića, pokretljivost, snagu mišića i reflekse. Osim toga, uključeni mentalni i profesionalni stresovi mogu također utjecati na tijek bolesti.

Većinu vremena stručnjaci savjetuju konzervativne terapije kao što su fizioterapija, masaža te primjena hladnoće ili topline. Ako ti oblici terapije ne pomognu, mogući su minimalno invazivni tretmani injekcijom ili infiltracijom. Međutim, savjetuje se oprez kada su u pitanju takve indikacije.

No, kako si sami možete olakšati? Uvijek savijte koljena i neka vam leđa budu ravna prilikom podizanja i spuštanja tereta. Prilikom nošenja teret trebate držati uz tijelo. Pobrinite se da je vaše radno mjesto ergonomski oblikovano. Tako se radna visina i visina sjedala prilagođavaju veličini vašeg tijela, vaše noge imaju dovoljno prostora za kretanje i možete usvojiti prirodno držanje. Ojačajte leđa posebnim vježbama koje učite, na primjer, u školi ili tijekom fizioterapije. Duboko udahnite i pronađite mir kroz autogeni trening i meditaciju ili uz jogu, Qi Gong i Tai-Chi. Toplinska obrada: opustite mišiće toplinom, na primjer bocom s toplom vodom, toplinskim ili fango oblozima. Posebice u slučaju nespecifične boli, to ublažava bolove u leđima.

Bolovi u donjem dijelu leđa i kome se obratiti

Svi koji se žale na stalnu pojavu bolova u donjem dijelu leđa, trebali bi posjetiti neurokirurga, fizijatra ili ortopeda koji je specijaliziran za kralježnicu. Fizioterapeuti također su pravi kontakt za posebne slučajeve koji se bavi boljkama koje uzrokuju bolovi u donjem dijelu leđa.

Bolove u donjem dijelu leđa uglavnom uzrokuju naprezanje mišića i ligamenata. Ali i kroz istrošenost kralježnice i intervertebralnih diskova. Često se javljaju bolovi u donjem dijelu leđa. Važno je pronaći uzrok ponekad jakih bolova u leđima. Često se radi o nespecifičnoj boli u leđima koja obično nestaje sama od sebe. U slučaju trajnih bolova u leđima i napetosti u donjem dijelu leđa potrebno je posjetiti liječnika. S ciljanim treningom leđa možete suzbiti bolove u leđima, ponekad ako bol nije ozbiljna, možda vam je potrebno malo više razgibavanja i svakodnevne aktivnosti.

Postoji još jedna stvar koju je potrebno uzeti u obzir. Na tijek bolova u leđima mogu utjecati i psihološki čimbenici. To uključuje, na primjer, obrasce razmišljanja i ponašanja koji pogoduju ili pojačavaju bolove u leđima. Uz nesanicu, bolovi u leđima čest su fizički simptom depresije. Tada se najbolje obratiti psihologu.

Tagovi:

Više članaka

Vježbanje nakon poroda

Vježbanje nakon poroda

Vratiti se u trening nakon poroda kako bi se postigla željena kilaža je želja mnogih majka koje su rodile. Vježbanje nakon poroda sa sobom donosi pitanja kada krenuti s vježbama i kako? Trudnoća je vr

Što jesti za večeru

Što jesti za večeru

Svi znamo kako je doručak najvažniji obrok u danu, i kako je večera zapravo zadnja na listi poželjnih obroka. Postoji stara mudra izreka koja kaže „Doručkuj kao car, ručaj kao kralj, večeraj kao sirom

Kako zaustaviti kašalj

Kako zaustaviti kašalj

Svatko od nas se susreo s neugodnim kašljem koji nam nije dao mira. Što je zapravo kašalj i kako do njega dolazi? Kašalj se može opisati kao iznenadni i ponavljajući refleks s kojim naš obrambeni meha