Vježbanje s elastičnom trakom

Vježbanje s elastičnom trakom

Vježbanje s elastičnom trakom, popularni rekvizit

U doba pandemije mnogi od nas su morali preseliti vježbanje iz teretane ili dvorane doma u dnevni boravak ili spavaću. Dok mnogi od nas doma čak i posjeduju maleni set utega ili neku spravu za vježbanje, mnogi isto tako nažalost nemaju navedeno. Rekvizit čija popularnost je užasno porasla u zadnje vrijeme je svakako elastična traka za vježbanje kao i načini i vježbanje s elastičnom trakom. Elastične trake su učinkovite, jeftine i svatko ima mjesta doma za njih. Savršene su za brze treninge, ili za održavanje tijela. Postoji dvije vrste elastičnih traka za vježbanje, a to su duže i kraće elastične trake. Odabir trake uvelike ovisi o vrsti treninga i vježbi koje planirate izvoditi s njom. Također, postoje i trake koje se razlikuju po debljini. Vježbanje s elastičnom trakom će simulirati otpor tijelu kakvog dobivate kada vježbate u teretani, i upravo iz tog razloga su postale popularan i poželjan rekvizit za vježbanje koji morate imati doma.

Vježbanje s elastičnom trakom, najbolje vježbe

Vježbanje s elastičnom trakom uključuje mnoge vježbe koje se izvode u teretani samo s zamijenjenim rekvizitom. U svega 30 minuta možete s elastičnom trakom opteretiti vaše mišiće. Koje mišiće se ciljano opterećuje s elastičnom trakom? Najčešće noge, ruke, leđa, prsa, ramena, stražnjica. Najpopularnije vježbe s elastičnom trakom se rade na nogama, popis vježbi je dug, no moramo napomenuti najučinkovitiju a to je inačica mrtvog dizanja. Elastične trake su savršena zamjena za simuliranje vježbi s utezima koje koristimo u teretani. Elastična traka stvara otpor, i tako se dobiva gotovo jednak efekt kao da dižete utege, samo je drugačiji pokret u pitanju. Važno je naglasiti kako morate čvrsto stati na traku i pravilno, kontrolirano i ravno izvoditi vježbe sa njom. Vježbanje s elastičnom trakom može biti pravi izazov. Primjerice možete probati raditi sklekove sa uporom. Dok se većina muškaraca fokusira na vježbe s elastičnom trakom kao simulacijom utega, tako se mnoge žene više koncentriraju na vježbanje nogu i stražnjice. Primjer vježbi i razni tutoriali su uvijek dostupni putem interneta.

Vježbanje s elastičnom trakom, rezultati

Ako ste početnik u vježbanju, vježbanje s elastičnom trakom je svakako dobra priprema za kasnije vježbanje ili eventualnu teretanu. S elastičnom trakom upoznati ćete što je otpor i kako vježbati na pravilan način. Vježbanje s elastičnom trakom uz dodatni otpor ima u veći utjecaj na vašu muskulaturu i učvršćuje vaše tijelo njenom redovnom uporabom. Redovnim vježbanjem rezultati su vidljivi u već mjesec dana, ali važno je naglasiti kako postepeno morate povećavati intenzitet vježbanja ako želite još bolje rezultate. Uz sve ovo pravilna prehrana također ima važnu ulogu. Kombinirajte elastičnu traku u što više vježbi. Bilo da izvodite određene vježbe s elastičnom trakom, ili samo neke, nakon odrađenog treninga od minimalno 30-ak minuta od iznimne je važnosti je obaviti dobro istezanje kako bi ste opustili mišiće koje ste izložili većem otporu. Savjetujemo vam da svaki dan radite drugačije vježbe za drugačiji dio tijela s elastičnom trakom kako ne biste preopteretili određeni dio tijela.

Tagovi:

Više članaka

Što jesti prije treninga

Što jesti prije treninga

Iako mnogi vjeruju da je lakše vježbati na prazan želudac, ako ne pojedete nešto prije treninga sljedeći dan bi mogli osjetiti određenu slabost kao i bolove u mišićima. Bitno je dobro pripremiti se za

Veslanje u pretklonu

Veslanje u pretklonu

Veslanje u pretklonu je jedna od najboljih vježbi kada pričamo o jačanju leđa i samog treninga leđa. Uz mrtvo dizanje, veslanje u pretklonu pogađa veliki dio tj. broj mišića u leđima. Navedena vježba

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbe za prsa kod kuće

Vježbanje prsnih mišića nije rezervirano samo za teretanu ili dvorane, vježbe za prsa kod kuće također mogu biti veoma efikasne i rezultirati dobrom definicijom prsa. Postoje par osnovnih pravila koji