Palačinke bez jaja – brzo, zdravo i ukusno

Hrana i piće

Palačinke bez jaja - brzo, zdravo i ukusno

Zašto odabrati palačinke bez jaja

Palačinke bez jaja možete pripremati svojoj djeci jer je opće poznato kako djeca ne razvijaju toleranciju na konzumaciju jaja u prehrani prije navršene pete godine života. Dakle, ako ne želite da vaše dijete razvije alergiju na jaja, pobrinut ćete se za to da pričekate sa uvođenjem jaja u prehranu. Priprema ovakvih palačinki dobra je alternativa kada cijela obitelj jede palačinke, da ih i dijete smije jesti.

Također, ako ste odrasla osoba koja ima razvijenu alergiju na jaja, zasigurno vas zanima recept pomoću kojeg možete jesti palačinke bez jaja. No, ovakav recept bez jaja za palačinke nije samo za djecu i osobe sa alergijom. Poznato je u kakvim se uvjetima uzgajaju kokoši koje daju jaja i kako ih se tretira te je razumljivo da iz etičkih razloga ne želite konzumirati jaja uopće ili jaja za koja ne znate iz kakvog uzgoja kokoši dolaze.

Vegani u svoju prehranu ne uključuju jaja niti bilo kakve životinjske proizvode. Oni mogu primijeniti recept za palačinke koji ne uključuje jaja i umjesto njih staviti izgnječenu bananu u smjesu kako bi se postigla pravilna tekstura bez umjetnih kupovnih zamjena za jaja.


Brzi recept za palačinke bez jaja

Da biste pripremili brze i ukusne palačinke bez jaja, trebat će vam dobar recept. Da biste napravili otprilike desetak palačinki trebat će vam smjesa od 240 grama brašna, prstohvata soli, 3 žlice ulja ili rastopljenog i ohlađenog maslaca, 360 mililitara mlijeka i 2 žlice šećera.

Da bi vaša smjesa za palačinke bez jaja bila zdrava i ukusna, klasično bijelo pšenično brašno možete zamijeniti zobenim, bademovim ili nekim drugim brašnom, a bijeli šećer možete zamijeniti zdravim zaslađivačima. Za zdravi zaslađivač umjesto šećera možete odabrati med, agavin sirup, med, javorov sirup, eritrit, datulje ili banane.

Također, ako ne želite koristiti suncokretovo ulje ili maslac u svojoj smjesi za palačinke koje se pripremaju bez jaja, možete odabrati kokosovo ulje ili maslac te neko drugo povrtno ulje. Nakon što napravite smjesu bez jaja, ispecite svoje palačinke i jedite ih uz odabrani nadjev. Ako ste se odlučili za zdraviju verziju palačinki bez jaja, odaberite zdraviji nadjev.

Zdravo punjenje za palačinke bez jaja

Zdravi nadjev za palačinke bez jaja možete odabrati po osobnim željama. Ako ste za pripremu smjese odabrali zdraviju verziju za svoje palačinke, tada je najbolje odabrati zdrav i niskokaloričan nadjev bez puno šećera u sebi. Za zdravi nadjev možete odabrati svježi sir sa naribanom svježom koricom limuna, mljevene orahe, bademe ili lješnjake sa malo meda, šumsko voće, kokosovo brašno, banane, naribane jabuke sa cimetom, grčki jogurt sa malo vanilinog ekstrakta i meda, također, možete šumsko voće kuhati i napraviti sami svoj domaći voćni nadjev.

Vaše palačinke bez jaja možete puniti agavinim sirupom, javorovim sirupom, džemom ili pekmezom od voća koji ima smanjen udio šećera. No, ako jednostavno ne možete zamisliti da jedete palačinke bez čokolade, možete otopiti na pari malo tamne čokolade koju možete namazati na palačinke i dodati malo mljevenih orašastih plodova ili kokosovo brašno. I palačinke mogu biti brzo napravljene i ukusne, ali prvenstveno i zdrave uz prave sastojke za smjesu i nadjev. Pobrinite se da vaš desert bude ukusan, no ponajprije nutritivno bogat.
Tagovi: