Kako smanjiti otkucaje srca

Kako smanjiti otkucaje srca

Kako smanjiti otkucaje srca, ubrzan rad srca

Sigurno ste nekada primijetili kako vam srce brzo kuca i zapitali se kako smanjiti otkucaje srca? Moramo uzeti u obzir težak posao koji naše srce obavlja, njegova je primarna funkcija održavati nas na životu, a za to mora pumpati krv kao i zrak i nutrijente do naših organa. Ovaj posao se odvija unutar nas svake sekunde u danu. Što je zdrav otkucaj srca? Ritam srca u mirovanju bi trebao biti između 60 do 100 otkucaja u minutu, mada se razlikuje od osobe do osobe i doba dana. Što uzrokuje porast broja otkucaja srca i kako smanjiti otkucaje srca? Srčani ritam koji nije pravilan se javlja kada električni impulsi koji usklađuju naše otkucaje ne rade kako bi trebali i tako dovode do stanja kada nam srce kuca nepravilno, prebrzo ili presporo. Kada je broj otkucaja srca niži od 50 u minuti to stanje nazivamo bradikardija, a u slučaju povećanog broja otkucaja do 100 u minuti, to stanje nazivamo tahikardija.

Kako smanjiti otkucaje srca, što uzrokuje ubrzani rad srca

Postoje mnogi načini kako smanjiti otkucaje srca, no kako bi znali pravilno pristupiti bitno je da znamo koji je razlog doveo do ubrzanog rada našeg srca. Jedan od najčešćih razloga za ubrzani rad srca i je i najveći neprijatelj u današnjem svijetu, a to je upravo stres. Kada stres napada organizam on opušta hormon kortizol koji utječe na brže otkucaje srca i porast krvnog tlaka što dovodi do ubrzanog pulsa. Previše stimulansa poput kave, alkohola, nikotina, lijekova također mogu uzrokovati povišeni krvni tlak i dovesti do tahikardije. Anksioznost, ovo je stanje koje se definira kao mentalna bolest i baš poput stresa opušta kortizol koji ubrzava rad srca i povisuje krvni tlak. Manjak sna, najuobičajeni uzrok ubrzanog rada srca, manjak sna dovodi do poigravanja s hormonima i tako može doći do porasta tlaka i tahikardije. Bol, fizička bol također opušta hormon stresa koji dovodi do pojačanog rada srca. Problemi sa štitnjačom, štitna žlijezda proizvodi mnoštvo hormona koji kontroliraju glavnije organe i tako previše hormona može utjecati na rad srca. Iako je odgovor na pitanje kako smanjiti otkucaje srca većinom pravilno disanje i smirenje, donosimo vam par načina kako možete smanjiti otkucaje srca.

Kako smanjiti otkucaje srca, smanjenje broja otkucaja srca

Znamo kako su aritmije abnormalnosti u brzini i ritmu otkucaja srca. Tahikardija kao abnormalnost u otkucajima srca se događa mnogima, i danas je nažalost sasvim normalna pojava, ipak kada se ono dogodi važno je ne paničariti nego pokušati se smiriti i opustiti. Postoji lista tehnika koja pomaže kako smanjiti otkucaje srca, ove tehnike se primjenjuju kada su u pitanju ubrzani otkucaji srca uzrokovani stresom ili treningom a ne bolestima srca ili anemijom. Kako smanjiti otkucaje srca? Valsalvin manevar, tehnika disanja koja se izvodi tako da prstima začepite nos i zatvorite usta, izdahnite i to ponavljajte 10-15 sekundi. Hladna voda, metoda hladnom vodom pomažemo živcima koji pomažu pri kontroli otkucaja srca, možete se okupati u hladnoj vodi ili samo zaroniti lice u hladnu vodu, također ju možete i samo popiti. Općenite zdrave navike poput: redovnog treniranja, održavanja normalne tjelesne težine, prestanka pušenja i smanjenja unosa alkohola može pridonijeti tome da vam srce bude zdravo. Zdravlje srca je itekako bitno ako želimo voditi kvalitetan i dug život.

Tagovi:

Više članaka

Vježbanje nakon poroda

Vježbanje nakon poroda

Vratiti se u trening nakon poroda kako bi se postigla željena kilaža je želja mnogih majka koje su rodile. Vježbanje nakon poroda sa sobom donosi pitanja kada krenuti s vježbama i kako? Trudnoća je vr

Što jesti za večeru

Što jesti za večeru

Svi znamo kako je doručak najvažniji obrok u danu, i kako je večera zapravo zadnja na listi poželjnih obroka. Postoji stara mudra izreka koja kaže „Doručkuj kao car, ručaj kao kralj, večeraj kao sirom

Kako zaustaviti kašalj

Kako zaustaviti kašalj

Svatko od nas se susreo s neugodnim kašljem koji nam nije dao mira. Što je zapravo kašalj i kako do njega dolazi? Kašalj se može opisati kao iznenadni i ponavljajući refleks s kojim naš obrambeni meha