Keto guru - skinite do 15 kila u mjesec dana!

Bez napornog vježbanja i dijete.

  • osjećajte se lakše
  • privucite pažnju na sebe
  • bez opuštene kože ili grudi
  • nosite odjeću 2-3 broja manju

Dijeta bez ugljikohidrata – recept, jelovnik, iskustva

Ljepota i zdravlje

Dijeta bez ugljikohidrata - recept, jelovnik, iskustva

Dijeta bez ugljikohidrata: izgubi do 6 kilograma u 14 dana!

Dijeta nikako nije riječ koju volimo čuti, naročito kada se radi o našoj dijeti. Ipak, svi prije ili kasnije odlučimo stati na loptu i početi jesti malo zdravije, najviše prije ljetnih vrućina i prije posebnih prigoda kada treba stati u stare hlače ili obleku! Ne znaš kakvu dijetu složiti, a htio/htjela bi izgubiti višak kilograma? Naša dijeta bez ugljikohidrata uključuje zdravu prehranu niske kalorijske vrijednosti koja je i dalje zdrava i neće te učiniti živčanim/živčanom jer si gladan/gladna! Jedino što je potrebno je da budeš uporan odnosno uporna i kroz 14 dana lako ćeš skinuti 5-7 kilograma. Kako izgleda dijeta bez ugljikohidrata?

Pripremili smo jelovnik kojeg ćeš se pridržavati 14 dana. Osnovna pravila su: pij puno vode, naspavaj se svaki dan barem 7-8 sati i pronađi neku barem minimalnu fizičku aktivnost za dodatne rezultate. Svaka dijeta popraćena fizičkom aktivnošću ubrzava i pojačava konačni rezultat! Dijetu ponavljaj kada god je potrebno!

Dijeta bez ugljikohidrata – jelovnik I

Ponedjeljak: za doručak pomiješaj zobene pahuljice s jogurtom (može i grčki jogurt). Nakon toga popij kavu ili čaj, no izbaci šećer iz kombinacije. Sladokusci se mogu odlučiti za steviju ukoliko im fali okus slatkoga. Ručak treba biti glavni obrok u danu i vrijeme kada tijelu dajemo sve potrebne nutrijente. Premda je ova dijeta bez ugljikohidrata, neku malu količinu ugljikohidrata moramo unijeti u organizam, inače obavljamo nezdravu dijetu. Ručak ponedjeljkom neka sadrži 200-300 g lososa uz kuhani 1 krumpir te blitvu ili špinat.

Povrće ima vrlo malu kalorijsku vrijednost stoga pojedite blitve odnosno špinata više kako biste ostali siti. Večeru učinite što laganijom te izbjegavajte svaki oblik ugljikohidrata: pojedite posnog sira uz papriku, paradajz ili neko drugo niskokalorično povrće. Utorkom za doručak isprobajte heljdu (naučite kako pripremiti heljdu online), a za ručak ponovo treba uključiti i neke obavezne ugljikohidrate: ovoga puta to može biti kuhana riža uz 200-300 g pilećih prsa. Za večeru pojedi salatu sa lanom. Svakako izbjegni dresing. Ovakva dijeta bez ugljikohidrata neće te ostaviti gladnom/im.

Dijeta bez ugljikohidrata – jelovnik II

Srijeda je – doručkujemo dva kivija te popijemo zeleni čaj. Ručak nam se sastoji ponovo od proteinska i malo ugljikohidrata: pureća prsa u praksi su malo masnija od pilećih, no svakako jedite raznovrsno – i to potiče brže mršavljenje. 200-300 g purećih prsa kombinirajte ponovo s rižom. Za večeru jedemo samo kupus. Četvrtak: doručak – smoothie od sezonskog voća s chia sjemenkama. Ručak: crveni grah sa začinima (crveni ima veći postotak proteina te manji ugljikohidrata). Večera: salata po izboru.

Dijeta bez ugljikohidrata petkom mora uključivati i neke masti koje nismo jeli od ponedjeljka: jedan avokado sa začinima po želji. Ručak: oslić uz povrće. Večera: dinstano povrće s 150 g piletine na naglo. Povrće uključuje: mrkvu, luk, papriku, tikvicu. Dijeta bez ugljikohidrata vikendom je po tvom izboru. Ponovite jedan od prethodnih dana po svojem izboru. Ne zaboravi na tjelovježbu koja ti ubrzava rezultate i oblikuje figuru. Za dijetu treba stisnuti zube i izdržati, no znamo da ti to možeš! Drugi tjedan je repeticija prvog. Rezultati su jasno vidljivi već nakon desetog dana! Sretno!

Tagovi:

Keto guru - skinite do 15 kila u mjesec dana!

Bez napornog vježbanja i dijete.

  • osjećajte se lakše
  • privucite pažnju na sebe
  • bez opuštene kože ili grudi
  • nosite odjeću 2-3 broja manju