Razgibavanje ruke nakon gipsa

Sport

Razgibavanje ruke nakon gipsa

Razgibavanje ruke nakon gipsa prednosti

Postoje razne beneficije kada izvodimo razgibavanje ruke nakon gipsa. Naime, iznimno je važno da tada temeljito izvodite fizioterapiju svoje slomljene ruke. Nakon prijeloma ruke često ju je potrebno imobilizirati i do nekoliko tjedana. Osoba kada jednom skine gips osjeti veliko olakšanje, s obzirom na to da ju gips dosta sputava u svakodnevnim aktivnostima. No, brzo postaje očito da slomljena ruka više ne izgleda i ne funkcionira kao prije. Razgibavanje ruke nakon gipsa može pomoći u potpunom zacjeljivanju kostiju i susjednih struktura, pomažuću vam da postignete svoje ciljeve i nastavite s omiljenim aktivnostima.

Nakon loma ruke obično postoji nekoliko faza zacjeljivanja. Prva faza traje nekoliko dana tijekom kojih dolazi do upale na mjestu ozljede. Zatim druga faza počinje nekoliko dana nakon prijeloma i traje nekoliko tjedana. Zatim se formira nova kost koja spaja dijelove koji su odvojeni linijom prijeloma. Na kraju ove faze kost je ponovno dobila svoj kontinuitet. Imobilizacija se uklanja kada kost dobije dovoljno snage da spriječi ponovno odvajanje slomljenih fragmenata. Pravilno razgibavanje će ubrzati proces zacjeljivanja.

Razgibavanje ruke nakon gipsa postupak

Na vašem prvom pregledu, fizioterapeut će obaviti potpunu procjenu ne samo zahvaćene ruke nego i susjednih zglobova pazeći da nema komplikacija tijekom ozdravljenja. Između ostalog, vjerojatno će provjeriti raspon pokreta i procjenjivati snagu mišića, ovisno o tome što je dopušteno u fazi izlječenja. Fizioterapeut će vas naučiti vježbe potpunog istezanja i jačanja ruke što će vam uvelike pomoći dok izvodite razgibavanje ruke nakon gipsa. Dat će vam različite savjete vezane za boli i otekline. Što će faza oporavka ići prema kraju to će vježbe za razgibavanje ruke nakon gipsa postajati sve ciljanije ovisno o aktivnostima i sportovima koje želite nastaviti.

Fizioterapija može pomoći u postizanju vaših ciljeva i povratku aktivnom načinu života tako da što prije zaboravite na neugodni prijelom ruke. Važno je da vaš oporavak vodi fizioterapeut te da ništa ne radite na vlastitu ruku, kako ne bi pogoršali nastalu ozljedu i kako ne bi produžili sam proces oporavka.

Razgibavanje ruke nakon gipsa i ostali treninzi za brži oporavak

Razgibavanje ruke nakon gipsa se sastoji od više vrsti treninga koji će vam što prije oporaviti slomljenu ruku. Postoje i druge vrste treninga koje će vam oko toga pomoći. Jedan od tih treninga je i trening snage. Tijekom imobilizacije ruke vaši mišići ruke slabe te ih je potrebno ponovno osnažiti treningom snage. Osim treninga snage, izvodite i treninge fleksibilnosti, kako bi postupno povećali raspon pokreta ruke koja je pretrpjela lom. Uz ova dva treninga izvodite i istezanje mišićnih vlakana, kako bi se mišići ruke što prije oporavili.

Razgibavanje ruke nakon gipsa podrazumijeva da izvodite sve navedene treninge učestalo i temeljito, kako bi sam proces oporavka bio pravilan. Sve ove treninge radite prema savjetima koje će vam dati vaš fizioterapeut. Isto tako je važno da treninge izvodite postepeno i sa adekvatnim opterećenjima, kako ne bi prouzročili novu ozljedu ruke koja pretrpjela lom. Naime, takva ruka je podložna novim ozljedama ako se počne prejako trenirati.

Tagovi: