Magnolija slastice

Hrana i piće

Magnolija slastice

Magnolija slastice naručiš jedno dobiješ drugo

Magnolija slastice poznati zagrebački lanac slastičarnica iskazao se svojim populizmom i poznatošću. Da li je izgled slastičarnice, slava ili unutarnje uređenje i izlog ključan faktor uspjeha poslovnosti ili bi to trebalo biti zadovoljstvo kupaca koji dolaze po svoje slastice. Da li je širenje i razvikanost prikrilo nestručnost i nesposobnost da odrade narudžbu koja i nije previše komplicirana.

Narudžbu koja bi svaka malo vještija osoba koja ima imalo znanja o pripremanju i oblikovanju slastica bolje napravila od onoga što je ova slastičarnica priredila svom klijentu. Torta koja je trebala biti napravljena u stilu herbalife u završnom stanju je imala dva kata, koja su sastavljena vrpcom koja nije dovoljno dugačka, a print je ne vješto postavljen. Doista, dopuštamo kreativnost, no ukoliko klijent traži tortu na jednom katu, to i očekuje kada dođe u naručeno vrijeme koje je gotovo uvijek u trenutku kada za kratko vrijeme torta treba biti stavljena pred slavljenika i nema se više vremena trčati po gradu i tražiti novu tortu jer u tako kratkom vremenu ni Superwoman ne bi je mogla napraviti čak i da ima čarobni štapić.

Magnolija slastice sebi dopuštaju da svoje klijente dovode u situaciju da nemaju izbora nego preuzmu tortu koja nije ni približno blizu onoga što je bilo naručeno.


Magnolija slastice napuknute torte

Pripazite kada preuzimate torte iz slastičarnice Magnolija slastice, pregledajte tortu prije preuzimanja jer bi vam se moglo dogoditi da svom slavljeniku donesete tortu koju ste preuzeli puknutu. Zar je to način da se klijentima servira puknuta torta koja još nije ni izašla iz slastičarnice?

Pa na koji način da se takva torta transportira do slavljenika ako je puknuta i prije izlaska iz slastičarnice, pitam se radi li se o krivoj smjesi, zapravo sad se otvara pitanje i normativa, te zdravstvene ispravnosti slastice. Zar je to odraz profesionalizma, preporuke kojima se kite po raznim medijima i društvenim mrežama. Zar je to odraz izvrsnosti i profesionalizma koju klijenti plaćaju svojim novcem. Zar su klijenti “ovce” koje ne primjećuju takve stvari, ili možda klijenti ne zaslužuju dobiti ono što su skupo platili.

No, nije bitna kvaliteta slastica jer ne radi se o slasticama, nego je bitan image, kako izgleda izlog, bitno je koji dizajner je uredio novu poslovnicu. Magnolija slastice, kvaliteta usluga i slastica je najvažnija stvar jer to je ono što stvara klijentelu koja se vraća, to je ono što daje preporuke. Puknute i napukle torte svakako nisu dio kvalitete usluge, nego neprofesionalizam i nepoštovanje prema klijentima.

Magnolija slastice ime, ime, ime

Radi li se o nesposobnosti planiranja i izrade torte pa se na kraju nema mjesta za staviti ime slavljenika ili jednostavno Magnolija slastice iskazuju nepoštovanje prema svojim klijentima skraćivanjem imena i pisanjem krivog imena na torti. Zar je teško zapisati ime slavljenika prilikom narudžbe i držati se dogovora?

Krivo ime na torti moglo bi izazvati brojne neugodne situacije za osobu koja nosi tortu slavljeniku jer je prekasno da se nabavi negdje drugdje nova torta. Zamislite samo da nosite svojoj djevojci ili ženi tortu sa krivim imenom. Zar nije bilo dovoljno što torta uopće ne izgleda kako je naručeno na jedan kat, zar nije bilo dovoljno što je predana puknuta torta? Nego je i ime na torti krivo?

Zar se tako odnosi prema svojim klijentima? Možda da, pa ipak je danas važno da izvana izgleda sve super, a iznutra je trulež. Lijep izgled i ulaganje u namještaj nije dovoljno. Proizvodi i usluga koju klijenti trebaju dobiti za svoj novac trebaju biti najvažniji. Zadovoljstvo klijenta treba biti najvažnije jer puknuta torta sa krivim imenom i krivim izgledom, klijentima pruža nezadovoljstvo i za očekivati je loše preporuke, te na taj način ne samo da se klijenti neće vraćati nego će loš glas daleko doprijeti.

Stoga pripazite kada uzimate slastice iz Magnolija slastice, da i vas ne dovedu u situaciju da nosite slavljeniku puknutu tortu sa krivim imenom, te izgledom koji ne ogovara narudžbi, a skupo ste platili i nemate izbora.

Tagovi: