Obavijest korisnicima

Obavještavamo korisnike da će zbog izvođenja radova pregleda tunela na koncesijskom području Autoceste Rijeka - Zagreb d.d. biti zatvorene dionice autoceste sukladno niže navedenom rasporedu:

1. zatvaranje dionice autoceste A1 od čvora Karlovac do čvora Novigrad u terminu:

-      od 22 h – 06 h 23./24.09., oba smjera

2.    Zatvaranje dionice autoceste A6 od čvora Bosiljevo 1 do čvora Vrbovsko u terminima:

-      od 22 h – 06 h 24./25.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 27./28.09., smjer Zagreb

3.    Zatvaranje dionice autoceste A6 od čvora Vrbovsko do čvora Ravna Gora u terminima:

-      od 22 h – 06 h 09./10.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 10./11.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 11./12.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 26./27.09., smjer Rijeka

4.    Zatvaranje dionice autoceste A6 od čvora Ravna Gora do čvora Delnice u terminima:

-      od 22 h – 06 h 12./13.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 19./20.09., smjer Rijeka

5.    Zatvaranje dionice autoceste A6 od čvora Delnice do čvora Oštrovica u terminima:

-      od 22 h – 06 h 13./14.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 16./17.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 17./18.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 18./19.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 20./21.09., smjer Rijeka

-      od 22 h – 06 h 23./24.09., smjer Rijeka

HITNI KORIDOR SPAŠAVA ŽIVOTE!

|

Na prometnici s dva prometna traka hitni koridor formira se tako što se vozila u desnom traku pomaknu što više udesno, a vozila u lijevom traku što više ulijevo. Na prometnicama s tri traka oslobađa se srednji trak tako što se vozila u srednjem traku pomaknu u desni trak i propuste interventna vozila.

opširnije...

Obavijest korisnicima

|

Poštovani korisnici,

obavještavamo vas da je stupio na snagu Pravilnik o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila čija najveća dopuštena masa premašuje 7,5 tona (NN 20/2019), kojim je definirano na kojim prometnicama u Hrvatskoj se ograničava promet vozilima čija masa premašuje 7,5 tona.

ENC pakete moguće je kupiti na svim naplatnim postajama 0-24.
besplatni info telefon
0800 0111Poziv iz inozemstva
+385 1 6504 899

Izmještanje državne ceste D6

eu p2 1
Naziv projekta: Izrada studije izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6, od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Nositelj projekta: Autocesta Rijeka - Zagreb, društvo za građenje i gospodarenje autocestom d.d. Širolina 4, 10 000 Zagreb
Cilj projekta: Cilj projekta je izraditi studiju izvodljivosti koja uključuje analizu troškova i koristi za ovaj projekt, kao preduvjet za razvoj regije, uklanjanje uskih grla, olakšanje prekograničnog prometa, kako bi se povećala kvaliteta pripremljenosti projekta za prijavu za sufinanciranje iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova za razdoblje 2014. - 2020.
Opravdanost: Izgrađen je dio državne ceste D6 od Netretića do čvora Novigrad, uključivo i čvor Novigrad, te je potrebno izgraditi drugi dio D6 od čvorišta Novigrad do Lišnice duljine 4,44 km, kojim će se zaobići urbana struktura grada Karlovca, te omogućiti izravno priključenje prometa na autocestu s područja Duge Rese i bihaćke regije u BiH. Omogućiti efikasniju vezu na prometnom pravcu Republika Slovenija - Bosna i Hercegovina, te ostvariti najkraći cestovni spoj prostora sjeverne i središnje Europe s Jadranom.
Razdoblje provedbe
Projekta:
15.11.2014. do 15.11.2015.
Ugovorena vrijednost
Projekta:
384.000,00 kn (bez PDV-a)
Izvršitelj: WYG SAVJETOVANJE d.o.o. i RIJEKAPROJEKT d.o.o.

Sažetak Studije izvodljivosti za projekt
"Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija"
Polazište za opravdanost projekta "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" prije svega leži u prometnoj opterećenosti državne ceste D6 koja prolazi samim središtem grada Karlovca. Kao središte županije, Karlovac je kroz povijest oduvijek bio važno prometno čvorište na relaciji središnje i istočne Europe prema Jadranskom moru. Prometna opterećenost Grada postaje ozbiljan problem u vidu okolišnih aspekata, prometne propusne moći, sigurnosti u prometu i općenito kvalitete življenja. U gradskom prometu Karlovca, čak 78% prometnog opterećenja čini tranzitni promet s državnih cesta D1, D3 i D6 te vozila koja silaze s autoceste A1. Postojeće stanje uz sadašnji prosječni godišnji dnevni promet ograničava putnički i teretni promet, prije svega na relaciji Slovenija - Bosna i Hercegovina, dok bi u budućnosti uz pretpostavku rasta PGDP-a od 1% bio ozbiljan problem. Osim navedenog, problem prometnog opterećenja u Karlovcu očituje se u štetnim učincima na okoliš, odnosno na zdravlje i sigurnost ljudi u gradu što nije u skladu s regionalnim i državnim razvojnim strategijama, a time i europskim strategijama i smjernicama razvoja.

Izgradnjom čvora Novigrad i izmještanjem dijela državne ceste D6 (čvor Novigrad - Netretić), tranzitni promet se dijelom preusmjerio sa državne ceste na autocestu, ali i na naredni čvor Karlovac. Kao druga faza izmještanja D6 predviđeno je izmještanje državne ceste čvor Novigrad - Lišnica što i je predmetni projekt.

U studiji razmatrane su tri varijante buduće predmetne dionice. Kao kriteriji odabira optimalne varijante u multikriterijskoj analizi uzeti su u obzir utjecaji na: lokalnu zajednicu, okoliš, troškovi izgradnje i tehničke karakteristike građevine. Prema navedenim kriterijima optimalna je varijanta 1, u odnosu na druge dvije, jer u sebi ujedinjuje pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu, okoliš i dobre tehničke karakteristike prometnice te je visoke razine uslužnosti. Ova varijanta položena je od nadvožnjaka Maletić (čvor Novigrad), smjerom sjeverozapad-jugoistok i obilazi naselje Novigrad sa sjeverne strane, optimalno je prilagođena konfiguraciji terena i uvjetima, mostom duljine 378 m prelazi inundacijski pojas i rijeku Dobru i završava u Lišnici priključkom na državnu cestu D3. Trasa je postavljena tako da prolazi do sada neizgrađenim područjem na prikladnoj udaljenosti od naselja kako bi se ipak istovremeno osiguralo čim kraće vrijeme putovanja. Ukupna duljina dionice ceste iznosi 4.440 m uz računsku brzinu od 80 km/h. Investicijska vrijednost odabrane varijante 1 iznosi 109.412.500,00 HRK, što u cjelini predstavlja prihvatljive troškove za sufinanciranje iz fondova EU. Financijska analiza, kao i socio-ekonomska analiza troškova i koristi optimalnu varijantu ocijenila je pogodnom za sufinanciranje iz javnih sredstava EU fondova. Rezultati ove studije ukazuju da je projekt opravdan, izvediv i društveno koristan uz sufinanciranje iz EU fondova.

Projekt je u skladu s Operativnim programom Konkurentnost i kohezija 2014. - 2020. prioritetom 7a Podupiranje multimodalnog jedinstvenog europskog prometnog prostora ulaganjem u TEN-T, specifičnim ciljem 7a1 poboljšanje cestovne mreže TEN-T i pristupa cestovnoj mreži TEN-T. Također, projekt je usklađen sa Strategijom prometnog razvoja RH za razdoblje 2014. - 2030., kao i ostalim nacionalnim, regionalnim i lokalnim dokumentima.

Za više informacija o Studiji izvodljivosti za projekt "Izmještanje državne ceste D6 od čvora Novigrad do Lišnice - Karlovačka županija" molimo da nas kontaktirate.

Sufinanciranje: Projekt je sufinancirala Europska unija (s 85 posto vrijednosti projekta) iz Europskog fonda za regionalni razvoj kroz Operativni program Promet 2007.-2013. 15 posto vrijednosti projekta sufinancirati će Autocesta Rijeka- Zagreb d.d.
Kontakt osoba za
dodatne informacije:
Sanjin-Velebit Pešut
Broj telefona: +385 1 6515 360
E-pošta: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Korisni linkovi: www.strukturnifondovi.hr
www.mppi.hr
www.promet-eufondovi.hr

Stanje na autocesti

 NA DAN 17.09.2019 u 09:05 sati

A1
Zagreb/Lučko - čvor Karlovac
  • Redovno, kolnik suh
  • Ograničenje brzine 100 km/h
  • Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 100 km/h zbog magle.
  • Vozilo u kvaru na autocesti A1 na 8+350 km između naplatne postaje DEMERJE i čvora DONJA ZDENČINA u smjeru Rijeke. Molimo vozače za dodatan oprez.
  • Radovi na autocesti A1 između 17+300 km i 18+300 km u smjeru Rijeke promet se vodi jednom prometnom trakom. Predviđeno trajanje radova je danas do 15:00.
A1
čvor Karlovac - čvor Bosiljevo 2
  • Redovno, kolnik suh
  • Radovi na autocesti A1 između 43+100 km i 42+500 km u smjeru Zagreba promet se vodi jednom prometnom trakom. Predviđeno trajanje radova je danas do 19:00.
  • Radovi na autocesti A1 između 51+500 km i 51+200 km u smjeru Zagreba promet se vodi jednom prometnom trakom. Predviđeno trajanje radova je danas do 15:00.
A6
čvor Bosiljevo 2 - čvor Kikovica
  • Redovno, kolnik suh
  • Magla na dionici tunel Tuhobić - čvor Vrata. Mole se korisnici za dodatni oprez!.
  • Radovi na autocesti A6 u tunelu ČARDAK u smjeru Rijeke, promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je danas do 19:00.
  • Radovi na autocesti A6 između 24+400 km i 22+000 km u smjeru Zagreba promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je danas do 19:00.
  • Radovi na autocesti A6 između 70+000 km i 67+600 km u smjeru Zagreba promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je danas do 19:00.
  • Radovi na autocesti A6 između 71+200 km i 70+000 km u smjeru Zagreba promet se vodi po dvije prometne trake. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 16.09.2019. godine u 05:11 do 17.09.2019. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 8+600 km i 12+700 km (uključujući i tunel Veliki Gložac) . Za sav promet zatvoren je kolnik u smjeru Zagreba promet se vodi dvosmjerno na kolniku u smjeru Rijeke Molimo korisnike za poštivanje prometnih znakova. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 16.09.2019. godine u 08:15 do 20.09.2019. godine u 15:00.
  • Radovi na autocesti A6 između 41+000 km i 43+000 km u smjeru Rijeke promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 22.08.2019. godine do 15.11.2019. godine.
  • Radovi na autocesti A6 između 69+500 km i 69+900 km u smjeru Rijeke promet se vodi po dvije prometne trake. Vozi se uz ograničenje brzine 80 km/h. Predviđeno trajanje radova je od 15.06.2019. godine do 15.09.2019. godine.
A6
čvor Kikovica - Rijeka/čvor Orehovica
  • Redovno, kolnik suh
A7
čvor Orehovica - čvor Diračje
  • Redovno, kolnik suh
  • Zbog oštećenog asfaltnog zastora kolnika na voznoj prometnoj traci na 21+300 km u smjeru GP Rupa vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h.
A7
GP Rupa - čvor Diračje
  • Redovno, kolnik suh
  • Radovi na kraku 3 čvora 3 - JURDANI u smjeru GP Rupa. Zbog radova promet se odvija skračenim isključnim krakom uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je danas do 15:00.
  • Radovi na autocesti A7 između 14+700 km i 12+500 km u smjeru GP Rupa promet se vodi jednom prometnom trakom. Vozi se uz ograničenje brzine 60 km/h. Predviđeno trajanje radova je danas do 18:00 sati.
D102
Krčki most
  • Redovno, kolnik suh
opširnije...
 

stanje na cestama

NA DAN 17.09.2019 u 08:43

Magla mjestimice smanjuje vidljivost u središnjoj Hrvatskoj, Gorskom kotaru i Lici, a ima je i na autocestama A1 Zagreb-Split-Ploče između Lučkog i Karlovca te tunela Mala Kapela i Sveti Rok, A3 Bregana-Lipovac između Ivanje Reke i Križa i na A6 Rijeka-Zagreb između tunela Tuhobić i čvora Vrata. Vozače upozoravamo da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama te održavaju sigurnosni razmak između vozila. Pojačan je promet na gradskim cestama i obilaznicama, a zastoji su mogući tijekom dana na dionicama gdje traju radovi.
opširnije...